וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באופקים מרימים לחיי הגיבורים

עודכן לאחרונה: 1.8.2024 / 10:06

פסטיבל היין הרביעי של אופקים יוצא לדרך ויוקדש כולו לגיבורי העיר מאירועי השבעה באוקטובר

פסטיבל היין. דוברות אופקים,
פסטיבל היין/דוברות אופקים

פסטיבל היין הרביעי של אופקים יוצא לדרך. הפסטיבל השנתי יתקיים בערב יום האהבה העברי ט"ו באב ויוקדש כולו לחיי גיבורות וגיבורי העיר. עשרות יקבים מהמובילים בארץ ייקחו חלק בערב זה למרגלות הנוף המרהיב של מצודת פטיש, בערב שכולו אהבה, חברות ואחדות יתקיים פסטיבל היין הרביעי של העיר אופקים.

השנה, החליטה עיריית אופקים באמצעות המתנ"ס להקדיש את פסטיבל היין לגיבורות ולגיבורי העיר שחרפו נפשם ויצאו להגן על תושבות ותושבי העיר ועל הבית ובהתאם לכך, הפסטיבל יצויין 'לחיי הגיבורים'.

כאמור, הפסטיבל יתקיים בערב ט"ו באב, יום שני, 19.08.24 ובהתאם לאווירת המיקום והתזמון הייחודים הוא יחל לקראת שעת השקיעה, 18:30 ויימשך עם הופעות חיות, מוסיקת רקע ואווירה פסטורלית אל תוך הלילה.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
פסטיבל היין. דוברות אופקים,
פסטיבל היין/דוברות אופקים

כ-36 יקבים ישראלים מובילים ביניהם דלתון, כרמל, רקנאטי, הר ברכה, טפרברג, ברבדו, כינור דוד ועוד יגיעו לפסטיבל והמבלים ייהנו מדוכני יין לטעימות ולרכישה, דוכני מזון מגוונים, עמדת קוקטיילים של רוברטו קוואלי והופעות חיות של להקות פריצת דיסק וג'רוזה-בלוז.

ראש העיר, איציק דנינו: "הגיבורות והגיבורים של העיר אופקים בפרט ושל מדינת ישראל בכלל השאירו לנו את צוואת החיים. הרצון להמשיך, לחיות, לשמוח ולצמוח במקום בו קרה לנו הנורא מכל הוא הניצחון האמיתי. בפסטיבל היין, נרים לחיי הגיבורים, נשתה לחיי הגיבורים ונודה להם שבזכותם אנו כאן. אופקים תמשיך להנציח את היקרים לנו בכל דרך ובכל זמן אפשרי. גם בזמנים הקשים וגם בזמנים השמחים. אני מזמין את כולם להגיע, ליהנות, לשמוח ולהרים לחיים".

  • עוד באותו נושא:
  • אופקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully