וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בבאר שבע: אוטובוס לים בשבת

עודכן לאחרונה: 31.7.2024 / 11:43

חבר מועצת העיר עידו אטיאס ביוזמה חדשה שתוציא אוטובוסים מבירת הנגב לחוף הים באשדוד

סוכת מציל על חוף ים בישראל. ShutterStock
סוכת מציל על חוף ים בישראל/ShutterStock

יוזמה חדשה של חבר מועצת העיר באר שבע עידו אטיאס תוציא אוטובוסים בשבת מבאר שבע לחוף הים באשדוד. אטיאס, חבר סיעת חוזה חדש לבאר שבעים במועצת העיר סיפר כי היוזמה הגיעה כחלק מהבטחת הבחירות שלהם ומדרישת תושבי העיר: "זו יוזמה פרטית ברמה הזו שאין תקצוב עירייה אבל זה משהו שהתחייבנו אליו מטעם הרשימה שלנו בבחירות למועצה. יש ציבור ליברלי בעיר שצריך מענה לסופי השבוע וראיתי לנכון לגרום לזה לקרות" סיפר.

במסגרת היוזמה ייצא אוטובוס אחד לפחות מכמה תחנות בעיר לחוף הים באשדוד בשעות הבוקר של ימי השבת. על פי אטיאס היוזמה צפויה להתחיל ממש בקרוב: "זה עונה על צורך של הרבה אנשים בחופש הגדול, בקיץ, בילוי לכל המשפחה שיותר זול מכרטיס כניסה לבריכה. העלות של האוטובוס לא תהיה מאוד יקרה והמטרה היא לפעול בחודשי הקיץ ולאסוף מכמה נקודות בעיר. המטרה היא לא לצאת משכונות מעוררות חלוקת, לדוגמה לא נצא מהקריה החרדית כי אנחנו מבינים שהקהל שלנו לא יגיע משם"

עידו אטיאס. פרטי,
עידו אטיאס/פרטי

בעבר, היו יוזמות דומות בעיר באר שבע שנקלעו לתגובות זועמות מהקהילה החרדית בעיר. גם עכשיו, קצת אחרי הפרסום על היוזמה הספיק להגיב יאיר שושן, חבר מועצת העיר מטעם רשימתו של ראש העיר כי אין מדובר ביוזמה ציבורית אלא ביוזמה פרטית: "אני מבין שזה מעורר שיח גם במעגלים אחרים. המטרה היא לא לטלטל עולמות. מי שרוצה ייסע מי שלא רוצה יישאר. עובדתית, קצת יותר מ24 שעות אחרי הפרסום הראשוני וכבר 500 איש הצטרפו לקבוצה והביעו נכונות. זה הרבה מעבר לאוטובוס אחד אז נעשה את זה מדורג לפי שעות שונות.

אנחנו נפעל לפי מה שהתושבים יגידו. יש כאלה שירצו יותר שעות בים ויש כאלה שפחות. האם אני מופתע מההיענות? חשבתי שתהיה היענות אבל חשבתי שזה יגיע יותר מאוחר. זה רק מראה כמה הדבר הזה הכרחי בעיר" סיכם.

  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully