וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: סגירת המעגל של משפחת ארגמני

עודכן לאחרונה: 29.7.2024 / 11:54

משפחת ארגמני נרתמה לסייע לישראל שיינברג בן ה-11 שחלה בסרטן אלים ותרמה לו את התרופות של אם המשפחה ליאורה ז"ל

ליאורה ארגמני ונועה מנהלת מרכזת פעילות  בחברים לרפואה. חברים לרפואה,
ליאורה ארגמני ונועה מנהלת מרכזת פעילות בחברים לרפואה/חברים לרפואה

את משפחת ארגמני מכיר כל בית בישראל, כמו גם את סיפורה המרגש של אם המשפחה, ליאורה ארגמני ז"ל, שנאבקה במחלת הסרטן. בחודשים האחרונים לחייה של ליאורה, ליוותה את משפחת ארגמני מאחורי הקלעים עמותת "חברים לרפואה", העוסקת בהשגת ובהנגשת תרופות לכל מי שזקוק לכך. העמותה דאגה להשיג עבורה תרופות יקרות שאינן כלולות בסל התרופות לטיפול בסרטן המוח ממנו סבלה, בניסיון להילחם במחלה המתקדמת ולהאריך את חייה. בין צוות העמותה למשפחת ארגמני נרקם קשר חם ואמיץ שנשמר עד היום.

"נועה ממש שמחה לדעת שליווינו את משפחתה וסייענו לאמה בחודשים האחרונים", אומרת יעל הלר, מנהלת מחלקת קרנות וחירום בעמותה, "בין בני המשפחה לחברי העמותה נוצר קשר קרוב ומיוחד". כעת, לאחר שליאורה הלכה לעולמה, החליטו נועה ויעקב ארגמני לסגור מעגל ולתרום את התרופות היקרות שנותרו לליאורה לאחר לכתה - לעמותה, על מנת שיסייעו לחולים קשים אחרים הזקוקים להן.

ברוך ליברמן יעקב ארגמני ואיציק לבל. חברים לרפואה,
ברוך ליברמן יעקב ארגמני ואיציק לבל/חברים לרפואה

אחת התרופות שהשיב יעקב, AYVAKIT, הגיעה בדרך זו לילד בן ה-11 ישראל שיינברג מביתר עילית, הסובל מגידול ממאיר בראשו, שנמצא במצב רפואי מורכב.

עלות חפיסה של כ-30 כדורים של 300 מ"ג מתרופה יקרה זו - 205,920 שקל, כך שתרומתה של חפיסת תרופה אחת שנותרה מליאורה מהווה עבור בני משפחתו של הילד ממש אוויר לנשימה. ארגמני התרגש מאוד לשמוע על הייעוד החדש של התרופה, והבטיח "בעזרת השם לבקר את הילד במהרה, שרק תהיה לו רפואה שלמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully