וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה כהן יוצא לדרך חדשה "הקדיש את חייו למען העיר באר שבע"

עודכן לאחרונה: 24.7.2024 / 20:58

לאחר 16 שנות פעילות ענפה בעיריית באר שבע ולמען העיר באר שבע, צביקה כהן, עוזרו של ראש העיר רוביק דנילוביץ', מסיים את תפקידו ופונה לדרך חדשה

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ׳, נפרד מצביקה כהן/צילום פרטי

בתחילת החודש דיווחנו לכם כי, צביקה כהן, החליט לסיים את תפקידו, מי שהיה עוזרו של ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ', במשך 16 שנים, החליט לצאת לדרך חדשה למרות בקשות חוזרות שישאר. היום (ד') במהלך ישיבת מועצת העיר, הודה ראש העיר לצביקה וסיפר על האיש שפעל מאחורי הקלעים וניהל ביד רמה מגוון רחב של תחומי אחריות, תוך שהקדיש את חייו למען העיר באר שבע כדבריו של ראש העיר.

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ׳, נפרד מצביקה כהן/צילום פרטי

"צביקה שירת את כולנו בנאמנות, במסירות, במקצועיות ובעיקר באהבה. אני יודע עד כמה צביקה נבוך עכשיו, הוא לא רוצה שום מסיבות, אבל אני רוצה לומר משהו מלב אל לב, זכיתי וזאת זכות גדולה שאדם כמו צביקה, כל כך מסור נתן את הלב והנשמה, שחקן נשמה אמיתיף עבד לצידי. הוא פתר כל כך הרבה סוגיות, מורכבויות, אתגרים לכולם, הוא עבד בכל המגרש, בכל כך הרבה תחומיםף הוא עשה את זה באהבה גדולה והקדיש את חייו למען העיר באר שבע. העבודה פה היא מאוד תובענית 24/7 גם שבתות, גם חגים, אנחנו כל הזמן סביב השעון, יש משברים ומלחמות וטילים קורונה או אפילו משפחה שזקוקה למשהו".

עוד הוסיף דנילוביץ' לתאר את המסירות הגדולה של כהן לתפקיד ולעיר: "גם כשיש ביקורת וזאת עיר של 25 אלף תושבים, בכל רגע נתון קורה פה משהו, צריך לדעת להגיב מהר וצביקה מגיב ברגע אחד. גם כשהוא טס לחופה בחו"ל הוא עבד. צביקה הוא מלא שמחת חיים גם אם לפעמים נראה שהוא כועס, זה רק כי הוא לקח ללב, כי הוא רוצה שהדברים יעשו, הוא היה עושה לעיתים חלק מהעבודות של אנשים אחרים, כי הוא הרגיש מחויב, הוא לא ראש קטן. מטבע הדברים אני כאיש ציבור נבחר נותנים לי את הקרדיט, אבל חשוב לומר זה לא מופע של איש אחד, בזכות צוות כמו צביקה אפשר להצליח ולעשות דברים, נותן לך את השקט ואת הדרייב".

בסיום דבריו הודה ראש העיר לצביקה ואמר: "צביקה אני רוצה לומר לך תודה מעומק הלב, אתה שותף שלי בכל המהלכים, הייתה איתי בדברים הכי רגישים, בשעות הלא פשוטות, בדברים הכי שמחים. אנחנו חולקים ביחד את הפרויקטים הגדולים, את הרגעים המשפחתיים, הפכנו להיות כמו משפחה. זכתה העיר באר שבע ואני זכיתי כראש עיר באדם בעל שיעור קומה כמוך. אני בטוחה שעכשיו כל כך הרבה חברות וארגונים ירצו את השירותים שלך ובצדק רב. מי שייקח את השירותים שלך יזכה, יש לך ניסיון, אבל יש בך גם צניעות, אתה לא אדם גאוותן, אתה אדם טוב, צנוע ואתה תצליח בענק. אתה יכול לעשות הרבה דברים טובים לטובת מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully