וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה ארגמני על השבי לצד יוסי שרעבי: "אעשה הכל שלא תופקר שוב"

עודכן לאחרונה: 24.7.2024 / 20:55

נועה ארגמני ממשיכה לפעול ללא הפסקה עבור החטופים שהכירה בזמן שהותה בשבי, כאשר גם היום, בעודה שוהה במשלחת בארה"ב במטרה להשמיע את קולם של החטופים, היא מפרסמת סטורי בו היא מספרת על יוסי שרעבי ז"ל

נועה ארגמני על השהות בשבי לצד יוסי שרעבי. צילום תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א',
נועה ארגמני על השהות בשבי לצד יוסי שרעבי/צילום תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

נועה ארגמני חזרה מהשבי רק בחודש מאי האחרון, ומאז היא פועלת ללא הפסקה למען החטופים שנותרו בשבי. גם כעת, כאשר היא נמצאת בארה"ב במטרה להשמיע את קולם של החטופים, היא עושה כל שביכולתה לקדם את שובם הביתה. היום (רביעי) פרסמה ארגמני סטורי ובו היא מספרת על תקופת השבי לצד יוסי שרעבי ז"ל.

יוסי שרעבי ז"ל נחטף מביתו בבארי ונרצח לאחר 96 ימים בהם היה בשבי חמאס במסגרת מלחמת "חרבות ברזל". "לראשונה שפגשתי אותך ראיתי בן אדם מבועת, מפוחד, מלא דאגה למשפחתך, דאגה לאישתך נירה ולבנות, אשר הפרידו ביניכם עוד ב-7 באוקטובר ומאז לא הגיעה אליך שום פיסת מידע על מצבם, כשאתה מצוי בחוסר וודאות מוחלט על מה שעלה בגורלם. במשך השהות המשותפת שלנו בשבי הכרתי בן אדם מדהים, מלא אצילות וענווה, בן אדם של אמת", כתבה ארגמני.

"למדתי ממך המון במשך התקופה הזאת וכל יום הופתעתי לגלות כמה תכנות אופי ותחביבים משותפים יש לשנינו למרות פערי הגילאים בינינו", המשיכה. "תודה לך שדאגת לי והיית לצידי לאורך כל הדרך, שתמכת בי, שהקשבת לי ואפילו שהעלית בי חיוך גם בתקופה הקשה".

בסיום דבריה כתבה נועה גם על אחיו של יוסי, אלי שרעבי, שעדיין נמצא בשבי חמאס והעבירה מסר למשפחת שרעבי: "אני מבטיחה לך ולמשפחתך היקרה שאעשה ככל יכולתי בשביל להחזיר את אלי אחיך, שנחטף גם הוא ב-7 באוקטובר, לפני שיהיה מאוחר מדי. אעשה ככל יכולתי על מנת שלא תופקר ותישאר מאחור פעם נוספת. תמיד תהיה חלק ממני, ואני לקחתי על עצמי להיות השליחה שתספר את הסיפור שלך כדי שכולם ישמעו איזה גיבור היית וכדי שהטרגדיות האלה לא יחזרו שוב".

נועה ארגמני על השבי לצד יוסי שרעבי. צילום תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א',
נועה ארגמני על השבי לצד יוסי שרעבי/צילום תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

רז מטלון, גיסו של יוסי שרעבי, אמר בראיון לכאן 11: "נועה ארגמני היא אדם גדול. ישבנו איתה בבית ושוחחנו איתה שעתיים כמעט, לא יכולתי לצפות לאדם טוב יותר שילווה את החודש וחצי האחרונים בחייו של יוסי האהוב שלנו. אני מרגיש שבורכנו באדם כל כך גדול".

על המתקפה הקשה שהתרחשה בימים האחרונים כלפי נועה, בעקבות נסיעתה עם ראש הממשלה, אמר מטלון: "אם מישהו מעז לומר משהו רע על הבחורה העדינה והאצילה והכל כך אוהבת, צריך לעשות חשבון נפש עם עצמו. אחרי שהכרתי אותה אני לא יודע איך אפשר לומר משהו רע על האדם הזה. אני רוצה להודות לה, אני מרגיש אדם שלם הרבה יותר אחרי שהיא סגרה את הרווח שהיה חסר לנו על מה שקרה בחודש האחרון של חייו של יוסי. על זה אני אודה לה כל חיי. אני רוצה לומר לה שאנחנו עומדים מאחריה, היא שגרירה, היא מעבירה מסר בצורה שרק היא יכולה להעביר, היא כל כך מדויקת וישרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully