וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה ארגמני תחת מתקפה בעקבות נסיעתה עם נתניהו: "היה עדיף שתישאר בשבי"

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 17:56

רה"מ בנימין נתניהו עם נועה ארגמני ואביה יעקב ארגמני לאחר שחרורה משבי חמאס, שיבא , 8 ביוני 2024. מעיין טואף, לשכת העיתונות הממשלתית
רה"מ בנימין נתניהו עם נועה ארגמני ואביה יעקב ארגמני לאחר שחרורה משבי חמאס, שיבא , 8 ביוני 2024/לשכת העיתונות הממשלתית, מעיין טואף

החלטתה של נועה ארגמני להיענות לבקשת ראש הממשלה ולהצטרף איתו לטיסתו לוושינגטון - נתקלה בביקורת ציבורית קשה. עוד טרם טיסתה קראו לה בני משפחות של חטופים לשקול את החלטתה שנית, אך הביקורת התעצמה עם טיסתה לארה"ב אתמול.

"נועה ארגמני ואביה צריכים להתבייש בהסכמתם לשמש תפאורה בטיסת הזוג המטורלל והמחוייך הזה, בדיוק בבוקר שבו התבשרנו על עוד שני חטופים שאתרע מזלם למות בשבי ולא לטוס לוושינגטון עם מפקיר החטופים", כתב בפייסבוק העיתונאי אורי משגב, "בושה שלא הייתה כמוה. קודם כל של הזוג המטורלל שחטף וניצל אותם, אבל גם שלהם".

איש העסקים רוני מאנה כתב ב-X: "הייתי מעדיף שהיא תישאר בשבי וזמורה ז"ל היה בחיים. למה הוא נפל, למה הוא הקריב את חייו, בשביל שאבא שלה הביביסט יוביל את נועה למטוס הראוותני של משפחת נתניהו?". מאז הספיק מאנה למחוק את הפרסום.

גם גולשים ברשתות החברתיות לא חסכו את הביקורת שלהם. "אביה של נועה הוא ביביסט נבוב, ביום שחיילי צה"ל סיכנו את האמ-אמא של עצמם, ביום שהוצאנו מיטב כספנו על חילוץ הבת שלו, הוא עמד שם הדביל והודה לבורא עולם", כתב אחד הגולשים, "ארנון זמורה זה חייל גיבור, זה לא בורא עולם, איש פגני וחלול". "מתסכל" כתבה גולשת אחרת, "ניצול ציני מחפיר של החלאות". עם זאת, גולשים ואישי ציבור רבים הסתייגו מההתבטאויות.

ארגמני, שחולצה משבי חמאס במבצע ארנון בתחילת יוני, אמרה לראש הממשלה בפגישתם אמש עם משפחות החטופים כי "הרגע הכי קשה שלי בשבי היה כששמעתי אותך אומר שהמלחמה עוד ארוכה. זו הייתה נקודת שבר. חייבים לשחרר אותם", כך לפי מקורות שנכחו בשיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully