וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנילוביץ' חשף את המינוי החדש לתפקיד רב העיר באר שבע

עודכן לאחרונה: 25.7.2024 / 8:04

בישיבת המועצה הציג ראש העיר את מחליפו של הרב יהודה דרעי זצ"ל, שיהיה מינוי זמני ובעל סמכויות מוגבלות. המינוי מגיע על רקע הודעת הרב יוסף כי בכורו של דרעי יירש את תפקידו - והביקורת בעקבותיה

ישיבת מועצת באר שבע. ללא קרדיט,
ישיבת מועצת באר שבע/ללא קרדיט

ראש עיריית באר שבע מינה את רב העיר אופקים להחליף באופן זמני וחלקי את רב העיר יהודה דרעי זצ"ל שנפטר בתחילת החודש. המינוי בא על רקע אמירתו של הרב יצחק יוסף בהלוויה כי בנו של דרעי יירש את מקומו - והאזהרה שהפנה לעבר דנילוביץ' פן לא יציית להנחייה.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


"אני מכבד את גדולי התורה ואת הדת, אני איש מאמין גם", אמר אמש דנילוביץ' בישיבת המועצה. "כולם מכירים את ההתנהלות שלי, ואני מכבד את כולם את חוקי המדינה". הוא הודיע על מינויו של רב העיר אופקים, הרב עמרם אוחיון, ואמר כי הוא יתן מענה בנושאים כמו הסכמי נישואים כדת וכדין, אולם "אך ורק לסוגיה הזאת", דברי דנילוביץ'.

כשנשאל על ידי חברת המועצה ג'ולי קייט כיצד יתקיים הליך הבחירה של מחליפו הקבוע של הרב, אמר ראש העיר כי תהיה שקיפות מלאה בנושא. עם זאת, הבהיר, "אני חושב שראוי להרכין ראש וצריך לחכות. לצערי יש כאלה שלא חיכו".

"בבוא העת יהיה הליך דמוקרטי כמו שהחוק מחייב, ולכל אחד ואחת מכם יש את הזכות לבחור כראות עיניכם", אמר לחברי המועצה, "אף אחד מכם לא בובה, יש לכם השקפות עולם וכך אנחנו ננהג. ובבוא העת, בעוד כמה שבועות נפעל בהתאם לחוק. אני לא מכיר דבר אחר, וזאת מתוך כבוד גדול לגדולי התורה ולחוק. אני אעדכן אתכם בהכל".

בהלוויתו של הרב דרעי, בה גם נכח דנילוביץ', אמר הרב יוסף כי "בהזדמנות זו אנחנו רוצים להכתיר את בנו, רבי אברהם דרעי. אני יודע שזה היה רצונו של המנוח. הוא רצה שבנו יישב תחתיו. אנחנו ממליכים אותו עכשיו, שאף אחד לא יהין חס ושלום להפר את הדבר הזה. נמצא פה ראש העיר, הוא שומע את הדברים". ההכרזה גררה ביקורת רבה, היות שמדובר במשרה ציבורית.

  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully