וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיום של הרב הראשי לשעבר יצחק יוסף על רוביק דנילוביץ'

עודכן לאחרונה: 10.7.2024 / 14:16

אלפים ליוו את הרב יהודה דרעי בדרכו האחרונה. הרב הראשי הספרדי לשעבר יוסף נאם והודיע כי בנו של המנוח, אברהם דרעי, יחליפו בתפקיד רב העיר באר שבע: "נמצא פה ראש העיר, הוא שומע את הדברים"

הלוויתו של יהודה דרעי ז"ל. חיים גולדברג, פלאש 90
הלוויתו של יהודה דרעי ז"ל/פלאש 90, חיים גולדברג

הרב הראשי הספרדי לשעבר הודיע במהלך הלווייתו של רב העיר באר שבע יהודה דרעי זצ"ל, כי בנו הבכור של דרעי, רבי אברהם דרעי, יירש את מקומו בתפקיד רב העיר - תפקיד ציבורי עם נהלי בחירה ברורים - ואף הזהיר את ראש העיר רוביק דנילוביץ' מפני סיכול המינוי.

הלוויתו של יהודה דרעי ז"ל. חיים גולדברג, פלאש 90
הלוויתו של יהודה דרעי ז"ל/פלאש 90, חיים גולדברג

עוד בוואלה!

וואלה מובייל במבצע משפחתי משתלם במיוחד! חוסכים לכל המשפחה

לכתבה המלאה

"בהזדמנות זו אנחנו רוצים להכתיר את בנו, רבי אברהם דרעי", אמר הרב יצחק יוסף, "אני יודע שזה היה רצונו של המנוח. הוא רצה שבנו יישב תחתיו. אנחנו ממליכים אותו עכשיו, שאף אחד לא יהין חס ושלום להפר את הדבר הזה. נמצא פה ראש העיר, הוא שומע את הדברים". מעיריית באר שבע נמסר בתגובה כי "כידוע, בחירת רב עיר נעשית על פי חוק ובהתאם לתקנות שנקבעו על ידי שר הדתות".

משרת רב עיר היא משרה ציבורית, והנושא בתפקיד נבחר אליו באמצעות אסיפה בוחרת בבחירות אישיות, ישירות וחשאיות. על פי הנוהל, רב עיר נבחר על ידי אסיפה המורכבת מנציגי ציבור מקומיים. 50% מחברי האסיפה הם חברי המועצה ברשות המקומית, והיתר הם מנכ"ל הרשות המקומית ונציגים מקומיים, שמחציתם נבחרים על ידי המועצה ומחציתם על ידי השר לשירותי דת.

אלפים ליוו את דרעי אמש בדרכו האחרונה, במסע לוויה שיצא מישיבת פורת יוסף בה למד הרב בצעירותו. הרב יהודה דרעי זצ"ל הובא למנוחות בבית העלמין סנהדריה בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully