וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובי חטופים הזהירו את נועה ארגמני מטיסה עם רה"מ: "לא נרצה להפגין נגדך"

17.7.2024 / 10:37

אחיו של החטוף איציק אלגרט פנה לארגמני בטוויטר וכתב כי בהסכמתה לטוס לוושינגטון עם נתניהו, היא מחבלת בסיכוי להחזיר את יתר החטופים. בת דודתו של החטוף עופר קלדרון כתבה לה: "אחרים ישלמו על זה בחייהם"

רה"מ בנימין נתניהו עם נועה ארגמני לאחר שחרורה משבי חמאס, שיבא , 8 ביוני 2024. מעיין טואף, לשכת העיתונות הממשלתית
רה"מ בנימין נתניהו עם נועה ארגמני לאחר שחרורה משבי חמאס, שיבא , 8 ביוני 2024/לשכת העיתונות הממשלתית, מעיין טואף

בני משפחות של חטופים פנו לנועה ארגמני, ששוחררה משבי חמאס במבצע ארנון, בקריאה שתחזור בה מהסכמתה לטוס עם רה"מ בנימין נתניהו לארה"ב. לעומת ארגמני, בני משפחות של חטופים אחרים לא הסכימו להתלוות לראש הממשלה, והסבירו כי הם ממתינים לחתירתו לעסקה להשבת כלל החטופים.

"שמעתי בצער רב כי הבעת הסכמה לנסוע עם ביבי לארה"ב", כתב ב-X דני אלגרט, אחיו של החטוף איציק אלגרט. "נסיעה עם ביבי משמעותה הכרה בכך שביבי לא אחראי למחדל ב-7/10, ובעצם הוא משתמש בך להצדיק זאת".

הפוסט של דני אלגרט. X, צילום מסך
הפוסט של דני אלגרט/צילום מסך, X

אלגרט המשיך וכתב כי "אני מצפה ממך לפעול לשחרור יתר החטופים או לא להוות מכשול לכך. לצערי, על פי דעתי, חבירה לנסיעה עם ראש הממשלה מחבלת בסיכוי להחזיר את השאר", כתב בפוסט אותו ביקש ממכריו להעביר לארגמני. "אנחנו נהיה שם בארה"ב ונפגין, ובעצם אם את בפמלייה שלו נמצא עצמנו במצב אבסורדי מפגינים כנגדך - ולא היינו רוצים לעשות זאת". אלגרט קרא לארגמני להתנות את השתתפותה בכך שטרם הטיסה תצא לפועל עסקה לשחרור החטופים.

גם בת דודתו של החטוף עופר קלדרון, יפעת קלדרון, פנתה לארגמני בנושא. בחשבון ה-X שלה היא שיתפה פוסט, שבו נכתב: "נועה אהובה, הוא מנצל אותך. ואחרים ישלמו על זה בחייהם. תסבירי לאבא. אל תטוסי איתו כקישוט", לשון הפוסט ששיתפה קלדרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הפוסט של יפעת קלדרון. צילום תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א',
הפוסט של יפעת קלדרון/צילום תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

בנוסף לפוסט כתבה קלדרון: "שמישהו יסביר לנועה ארגמני האהובה שהוא מנצל אותה. נחטפה פעם ראשונה בידי החמאס ופעם שנייה על ידו (נתניהו)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully