וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטר שניהל את המו"מ בביתה של רחל מאופקים מונה למפקד תחנה

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 12:01

סבב המינויים נמשך: סנ"צ ארקדי שוסטר מונה לתפקיד מפקד תחנת עיירות. בטקס שהתקיים אתמול אמר עליו מפקד המחוז: "העמדת את חייך בסכנה, כשקני רובה קלצ'ניקוב של מחבלי חמאס מוכוונים לעברך"

סנ"צ שוסטר (מימין) בטקס בתחנת עיירות. דוברות משטרת ישראל
סנ"צ שוסטר (מימין) בטקס בתחנת עיירות/דוברות משטרת ישראל

סבב המינויים במשטרה נמשך: אמש נכנס לתפקידו מפקד חדש לתחנת עיירות. המפקד החדש, סנ"צ ארקדי שוסטר, היה מי שניהל את המשא ומתן בביתה של רחל אדרי, תושבת אופקים. שוסטר החליף את נצ"מ יוגב אטיאס, שפיקד על התחנה במשך שנתיים, וישמש מפקד חטיבת סה"ר במחוז הדרומי ומפקד קורס הפו"מ של המשטרה.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


סנ"צ שוסטר, בן 43, נשוי לזינה וגר בבאר שבע. הוא בעל תואר ראשון ותואר שני במשפטים, ומשרת במשטרה 24 שנה. את דרכו החל ביחידת מתיל"ן של משמר הגבול, ובהמשך מילא כמה תפקידים משמעותיים, בהם קצין אג"ם של תחנת עיירות ומפקד יס"מ נגב. בתפקידו האחרון שימש בתפקיד קצין אג"ם מרחב הנגב.

שוסטר עם מפקד מרחב נגב תנ"צ אפי שימן באופקים, ב-7 באוקטובר. דוברות משטרת ישראל
שוסטר עם מפקד מרחב נגב תנ"צ אפי שימן באופקים, ב-7 באוקטובר/דוברות משטרת ישראל

בטקס שנערך אתמול בתחנת עיירות בירך מפקד מחוז דרום ניצב אמיר כהן את שוסטר ואמר: "אתה מפקד מהאמיצים והנועזים שהכרתי - במתקפת הפתע ב-7 באוקטובר העמדת את חייך בסכנה פעם אחר פעם, כשקני רובה קלצ'ניקוב של מחבלי חמאס מוכוונים ישירות לעברך מטווח אפס. ניהלת משא ומתן ארוך ומייגע עם המחבלים שהשתלטו על הבית באופקים כדי להציל את בני הערובה. עשית זאת בגבורה מבלי להניד עפעף עד לרגע ההסתערות". מפקד המחוז כינה את שוסטר גיבור ישראל ואמר כי תושייתו "הצילה את בני הערובה ואפשרה ללוחמי הימ"מ את ההזדמנות המבצעית לחסל את המחבלים הארורים".

סנ"צ שוסטר אמר: "תחנת העיירות הייתה ותהיה תחנה חזקה, דינאמית, מתפתחת ועובדת בשילוביות, יד ביד עם רשויות מקומיות, רשויות האכיפה, הקהילה ויחידות המשטרה השונות, כי יחד שווים יותר". לדבריו, "התחנה תפעל ביד קשה נגד הפשיעה, האלימות והבריונות המהוות תופעות מכוערות ביותר, ותעשה זאת באמצעות מעצרים, כתבי אישום, שיתופיות עם הקהילה, וכמובן פגיעה בתשתית הכלכלית של העבריינים".

שלשום נכנסו לתפקידם מפקדי תחנות נתיבות וערוער, ואתמול מונה גם מפקד חדש לתחנת שגב שלום. ביום חמישי צפוי להתקיים טקס כניסתו לתפקיד של מפקד תחנת רהט החדש.

  • עוד באותו נושא:
  • משטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully