וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר פניית וואלה שבע: תושבי שכונת כלניות יכולים להתעודד

עודכן לאחרונה: 21.7.2024 / 11:43

פחות משבוע לאחר הפרסום כאן בוואלה שבע על תלונות תושבים, הבוקר הגיעו טרקטורים לשכונה והחלו בהקמת ערוגות והנחת אבני שפה ומדרך. התושבים הגיבו באופטימיות זהירה: "כבר ראינו אותם מגיעים כמה פעמים"

שכונת כלניות, היום. וואלה שבע,
שכונת כלניות, היום/וואלה שבע

תושבי שכונת כלניות יכולים - אולי - קצת לנשום לרווחה: פחות משבוע מאז פנינו לעיריית באר שבע בעקבות תלונות תושבים על מצב הפיתוח בשכונה, הבוקר נצפו טרקטורים עובדים בשטח ומקדמים את העבודות, בהן הקמת ערוגות והנחת אבני שפה ומדרך.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


הכלים ההנדסיים החלו לפעול בסביבת גן המשחקים השכונתי, וברחובות סוזן דניאל נטף ורוזה גינוסר. תושבים עמם שוחחנו נשמעו מרוצים - אך גם מלאי ספקות לגבי קצב ביצוע העבודות. "סוף סוף דברים זזים", אמרה אחת התושבות, "אבל אנחנו לא ממהרים לשמוח. כבר ראינו אותם מגיעים כמה פעמים, עושים עבודות, ואז נעלמים לשבועות וחודשים. נקווה שהפעם הם כאן כדי לסיים את העבודות כמו שצריך".

טרקטור בשכונת כלניות, היום. וואלה שבע,
טרקטור בשכונת כלניות, היום/וואלה שבע

כזכור, בשבוע שעבר דיווחנו כי תושבי השכונה זועמים על כך שהם "חיים באתר בנייה מעל שש שנים", לדבריהם. התושבים עמם שוחחנו דיברו על כבישים שנותרו מקורצפים למשך חודשים ארוכים, על מדרכות שחסומות במערומי לבנים וחומרי בנייה, על תאורת רחוב שחדלה מלעבוד ועל בעיות נוספות. בעיריית באר שבע הפנו את האחריות למשרד הבינוי והשיכון ומסרו אז כי "מדובר בעבודות פיתוח המתבצעות על ידי חברה מטעם משרד הבינוי והשיכון. עיריית באר שבע פועלת מול הגורמים המקצועיים במשרד הבינוי והשיכון במטרה לסייע לתושבים ולקדם טיפול מהיר בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully