וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתרועה רמה לענות חלושה: הפועל ב"ש ירדה ליגה

עודכן לאחרונה: 20.7.2024 / 10:49

קבוצת כדורגל החופים של בירת הנגב הפסידה בכל ארבעת משחקיה ותצטרך להילחם על הזכות לשחק עם הבכירות בענף גם בעונה הבאה. אייל קארו: "לוקח על עצמי את האחריות"

שער במספרת. צילום מסך,
פיליפוב כובש במספרת/צילום מסך

ליגת החופים של ישראל, שיצאה לפגרה ארוכה בגלל מגפת הקורונה ובהמשך מלחמת 'חרבות ברזל', חזרה השבוע לחיינו, אם כי במתכונת שונה מעט מזו שהתרגלנו אליה. לא עוד מחזור בשבוע (שישי), אלא טורניר מרוכז שהתחיל ביום שני והסתיים בשישי. שמונה קבוצות חולקו לשני בתים, כששתי הראשונות בכל בית נפגשו במשחקי חצי הגמר. שתי האחרונות התמודדו על הזכות לשחק גם בעונה הבאה בליגה.

גם הפועל 'אביסרור' באר שבע של אייל קארו השתתפה בטורניר, כשבשורותיה משחקים, בין השאר, אביתר אילוז, גל נבון, מתן כהן והזרים גוטו טקסוקה היפני ופיליפ פיליפוב הבולגרי.

אייל קארו מתראיין. צילום מסך,
לוקח אחריות. אייל קארו/צילום מסך

"שנה אחרי שנה אנחנו מגיעים לרבע הגמר ולא מצליחים לשבור את תקרת הזכוכית הזו", אמר קארו בראיון עם יניב סול לפני הטורניר. "השנה מסמנים לנו כמטרה לנסות ללכת צעד אחד קדימה ולהגיע לפיינל פור. זה לא יהיה פשוט, כי הבית הוא בית מאוד קשה. ולמרות זאת, אנחנו רוצים להסתכל לכל הקבוצות בלבן של העיניים ולהגיע הכי רחוק שאפשר".

ולא, המטרות לא הושגו. הפועל באר שבע לא נראתה כמו קבוצה שמוכנה להתמודדות עם המיומנויות הנדרשות בכדורגל חופים. גם הזרים לא תרמו ליכולת הקבוצתית, וכבר במשחק הראשון, מול פלפלה כפר קאסם, אלופת אירופה ומי שבסוף הטורניר הוכתרה כאלופה, ספגו האדומים הפסד צורב 8:4.

אוראל אוזן נפצע. צילום מסך,
פציעה לא פשוטה. אוראל אוזן/צילום מסך

גם בשני המחזורים הבאים, זה לא נראה יותר טוב, והאדומים מבירת הנגב ספגו הפסדים להפועל חדרה (3:1) והפועל חולון (5:2), וסגרו את שלב הבתים במקום האחרון. גם התקווה לנצח במשחק ההישרדות את האחרונה בבית המקביל, בית"ר ירושלים, נגוזה מהר, כשפיני בלילי (כן, הוא לבש צהוב) וחבריו לא התקשו לנצח 2:6, ולשלוח את באר שבע להילחם מול מספר קבוצות שיעשו את הכול כדי לשחק בעונה הבאה בליגה של הגדולות.

אייל קארו לא הסתתר מאחרוני תירוצים, ולקח על עצמו את האחריות: "אני בניתי את הקבוצה ובחרתי את השחקנים. אני האחראי". באותה הזדמנות איחל קארו החלמה מהירה לאוראל אוזן שנפצע בצורה לא פשוטה במשחק מול הפועל חדרה.

קרקס אפריקה מופיע לפני גמר כדורגל חופים. צילום מסך,
הופעה מרשימה של קרקס אפריקה לפני הגמר/צילום מסך

הטורניר אורגן למופת על ידי אגף התחרויות של ההתאחדות לכדורגל בראשות אמיר כהן, שהנחה את טקס הסיום המרגש בו נכחו נציגים של משפחות נרצחים, חללי המלחמה וחטופים, ובסיומו הופרכו אל על מאות בלונים צהובים. בטורניר זכתה פלפלה כפר קאסם, שניצחה בגמר 2:4 את הפועל חדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully