וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה למתמטיקה שמרקידה מאות בליינים

עודכן לאחרונה: 19.7.2024 / 13:49

אריאל גנון מחזיקה ב3 תארים, מלמדת תלמידים מתמטיקה במרכז למידה ובלילה מגשימה את החלום על העמדה כדיג'אית

Ariel Ganon - Live from The Dead Sea

קבלו את אריאל גנון, בת 28 שמוכיחה שהעולם האקדמי וחיי הלילה יכולים להתחבר: "תמיד אהבתי מוזיקה והיא הייתה חלק מהחיים שלי וממש מלווה אותי בכל חוויה שלי בחיים. אני אוהבת מאוד לרקוד ולהנות מהמוזיקה והאנרגיות שהיא מביאה איתה".

לגנון יש אלטר אגו, אקדמאית עם 3 תארים ביום ודיג'אית בלילה: "אחרי הצבא נכנסתי ללמוד באקדמיה ועשיתי תואר כפול בכימיה והנדסת חומרים ויחד עם זה גם תואר שני בכימיה. זו היתה תקופה מאוד אינטנסיבית וכשסיימתי רציתי לעשות משהו בשביל עצמי מכיוון קצת אחר ועולם המוזיקה תמיד דיבר אליי והיה משהו שרציתי, אז החלטתי ללמוד. בהתחלה רציתי את זה כתחביב בשביל עצמי אבל אהבתי את זה כל כך שהחלטתי לנסות ולהפוך את זה למקצוע. אז אחרי התארים החלטתי לתת לעצמי מתנה וללכת ללמוד דיגיי, זה התחיל כתחביב אבל התפתח מהר מאוד ליותר מזה והתחלתי לנגן במסיבות".

היום גנון מנגנת כבר במסיבות ומועדונים, בעיקר מוזיקת האוס: "אני מנגנת כבר שנתיים האוס, אני מתה על ההרגשה הזאת על הבמה והאנרגיות עם כל מי שרוקד סביבי". לגנון יש מרכז למידה בו היא מלמדת תלמידי תיכון מתמטיקה.

אריאל גנון. צילום: בר שחר,
אריאל גנון/צילום: בר שחר

אז איך משלבים בין הנוסחאות במתמטיקה לעולם חיי הלילה? התשובה פשוטה: "השילוב בין המתמטיקה לדיג'יי הוא בהחלט מעניין, אני מרגישה את הניגוד כל יום אבל לומדת לחבק את זה ולהנות מזה. הילדים שאני מלמדת רואים את התוכן שלי ברשתות והם יודעים שאני עושה גם וגם ואני חושבת שזה דווקא בא לטובתי כי אני מאמינה בגישה של לימודים בצורה חברית וממש בגובה העיניים אז כיף לשתף אותם לפעמים. כמובן שלפעמים יש לי התנגשויות וזה יכול להיות קצת קשה ללמד כשאני יודעת שאני צריכה להתכונן למסיבה גדולה אבל אני אוהבת את שני העולמות ומשלבת ביניהם".

ומה החלום הגדול? "החלום שלי זה לנגן בפסטיבלים ולעשות מסיבות שלי בסטייל הבויילר רום. אני עכשיו עובדת על ליצור שירים שלי ומנסה מאוד לפתח את הצד של ההפקה ולקדם את עצמי ואת התוכן שלי לכיוון הזה".

  • עוד באותו נושא:
  • דיג'יי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully