וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמנתו של לוחם צה"ל שנפל בעזה ילדה את בנם המשותף

עודכן לאחרונה: 3.7.2024 / 16:37

רס"ל (במיל') טל שועה מבאר שבע נפל בקרב בדרום רצועת עזה. אלמנתו ענבר ילדה את בנם המשותף

ענבר ובנה הפעוט. פרטי,
ענבר ובנה הפעוט/פרטי

ענבר שועה, אלמנתו של טל שועה ז"ל, שנפל בקרב בדרום רצועת עזה ילדה את בנם והכניסה אותו השבוע בברית אברהם. ענבר כתבה לבנה בעמוד האינסטגרם שלה: "ברוך הבא לעולם ילד שלי. אין לך מושג כמה חכיתי לרגע שניפגש".

"אנחנו עוברים תקופה לא קלה אני ואתה, מצטערת אם העברתי לך צער. הבטחתי לעצמי שביום שתגיע תראה רק אושר וטוב. ניסיתי לצמוח מכלום שהיה לי ועכשיו כשאתה כאן מתוך עולמות שבורים מצאתי את הדרך, אתה כל התפילות שחלמתי בחצי שנה הזו. תודה שמכל הנשמות בעולם הגעת אלי ובחרת דווקא בי, תודה על 9 חודשים שדאגת שיהיו כמו חלום ולא הקשית עליי יותר מדי . תודה על החוויה הכי מדהימה שיכולתי לחלום עליה ברגע שנפגשנו ויצאת עם הילה סביבך שכל מי שהיה בחדר כולל אנשי הצוות לא נשארו אדישים אליה".

"תודה שהשארת בי עוד תקווה. מפה תורי להעניק לך, אעשה הכל אני מבטיחה. אתה שווה את כל הדרך הלא פשוטה הזו אני אוהבת אותך עוד לפני שהכרנו. עכשיו אני כבר לא לבד. אבא שומר עלינו מלמעלה , ויודעת ששמר עלינו גם ברגע שנפגשנו , הרגשתי את הנוכחות שלו בחדר", כתבה ענבר.

רס"ל (במיל') טל שועה מבאר שבע, לוחם בגדוד הנדסה 7071, חטיבת קרייתי (4), נפל בקרב בדרום רצועת עזה, בן 31 בנופלו.

ענבל וטל ז"ל. פרטי,
ענבל וטל ז"ל/פרטי

בשיחה עם וואלה שבע ימים ספורים לאחר נפילתו של טל, סיפרה כמה שמח כששמע שיהיה לו בן ראשון: "הציעו לי לחכות ולספר לו כשיחזור לאפטר בבית, אבל אמרתי לעצמי שאין מצב שחלילה יקרה משהו והוא לא יספיק לדעת שאני בהיריון ונושאת את הילד שלו. התקשרתי אליו בשיחת וידאו שלא אשכח כל החיים, הוא היה מאושר, העיניים שלו קרנו, הוא צרח משמחה בעיקר כשהוא שמע שזה בן, הוא כל כך רצה בן ראשון. הוא רצה לבוא איתי לבדיקה שהייתה ב-12 בדצמבר אבל הוא לא הצליח לצאת מהלחימה. הקצין שהיה פה סיפר לי שביום הזה בדיוק הוא הציל חיים של שלושה חיילים. אני שמחה שלא הצליח להגיע לבדיקה כי הוא הציל חיים בזמן שיצרנו חיים".

"אני יודעת שזה יהיה מורכב לגדל ילד לבד", סיפרה אז, "אבל אני בטוחה שטל ישלח לי כוחות להיות אמא טובה, חסר לו אם לא ישלח לי סימנים וכוחות להתמודד. אני בן אדם שהוא לא חזק כל כך, טל היה החוסן שלי. אני בוכה כשאני רואה קשיש ברחוב שמתמודד עם סיטואציה קשה, אין לי ספק שכבר עכשיו טל נותן לי כוח להמשיך".

  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully