וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למה שהילדים שלנו ישחקו במועדון שמעדיף זרים?"

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 13:58

ההצעה של אלונה ברקת לאשר 12 זרים לקבוצה בליגת העל מעוררת תגובות נזעמות בקרב הורים לילדים במחלקות הנוער שתוהים איזה עתיד יהיה לילדיהם במחלקה

אלונה ברקת בעלים הפועל באר שבע, גמר גביע המדינה 2024. דני מרון
"אלונה לא מחזיקה מהנוער". ברקת/דני מרון

ההצעה של אלונה ברקת לאשר לא פחות מ12 זרים לכל קבוצה בליגת העל ממשיכה להכות גלים, הפעם בקרב הורים במחלקות הנוער של המועדון. ההורים הביעו תמיהה בדבר ההצעה ובעיקר אכזבה גדולה מכך שהמועדון לדבריהם מעדיף שחקנים זרים על פני צעירים ושחקני בית: "מאכזב מאוד שהמועדון הגדול היחיד באזור הנגב רוצה 12 זרים בקבוצה במקום לתת לילדים ממחלקת הנוער הזדמנות. אחר כך מתפלאים למה שחקנים עוזבים את המחלקה ועוברים לקבוצות אחרות. הצעה כזו היא לא רק הצעה אלא אמירה על זהות המועדון" אמר אב לאחד הילדים שמשחק במחלקת הנוער האדומה.

אב אחד סיפר כי נדהם כשקרא על ההצעה: "הבן שלי שחקן טוב וקיבלנו הצעות מכמה מועדונים ובבאר שבע אמרו לנו שפה הוא יתפתח ובמקום לבזבז את הזמן בנסיעות הוא יקבל אקסטרות עם מאמנים אישיים. אני אפילו לא מדבר על זה שהוא לא קיבל שום אקסטרה. איזה עתיד יהיה לו בקבוצה שיש לה 12 זרים. גם ככה להתשלב בקבוצה בוגרת זה קשה, בהפועל באר שבע זה כמעט בלתי אפשרי אז עם 12 זרים? מספיק לראות את הסגל שיצא למחנה האימון. שחקן צעיר אחד וגם הוא הצטרף בלית ברירה כי חסרים בלמים. איזה עתיד יש פה לשחקן צעיר".

אנשי מקצוע שעבדו במחלקה דווקא לא הופתעו: " זה לא מפתיע. אלונה לא מחזיקה מהנוער. זו עובדה וכל אחד במחלקה יודע את זה אבל לא יגיד את זה בקול רם. זו זכותה ובעונות האליפות באמת כמעט ולא היו שחקני בית. אבל אנחנו רואים את הזרים שמגיעים להפועל באר שבע. לא מדובר בעילויים גדולים ואם אלונה לא מתכוונת להגדיל משמעותית את הסכומים שתשלם על זרים אז למה לא ללכת על שחקני נוער שגדלים במחלקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully