וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: חברת המועצה התעצבנה והטיחה חפץ שפגע בפניו של חבר מועצה אחר

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 11:50

פרסום ראשון: במהלך דיוני התקציב בערד חברת המועצה דר' דיאנה גיטיס איבדה את העשתונות וזרקה חפץ על חבר מועצה אחר

ישיבת המועצה הסוערת בערד/רשתות חברתיות
ישיבת המועצה בערד. עיריית ערד,
ישיבת המועצה בערד/עיריית ערד

ישיבות מועצה בכלל וישיבות תקציב המועצות בפרט יכולות להיות יצריות במיוחד, מה קרה הערב בישיבת המועצה בעיר ערד עבר ככל הנראה, כל קו אדום. במהלך ישיבה על התקציב במועצת העיר ערד איבדה חברת המועצה דר' דיאנה גיטיס את העשתונות וזרקה חפץ על אחד מחברי המועצה שנכח בישיבה. החפץ פגע בפניו של חבר המועצה שמחה ברוידא, שהצהיר כי בכוונתו להגיש תלונה במשטרה.

דר' גיטיס מסרה בתגובה לוואלה שבע: "במהלך ישיבת מועצה החלו חברי הקואליציה לצחוק על נושא הגיוס לצבא. זאת לא פעם ראשונה ולא שנייה שהם עושים את זה. הערתי להם כמה וכמה פעמים. כאמא שיש לה שני ילדים שמשרתים בצבא זה פשוט הרגיש זלזול מוחלט בי, בנו, בילדים שמשרתים, בכולם. לא אני הייתי צריכה להעיר להם, היו שם המון אנשים, אבל כולם מעדיפה לשמוע ולשתוק. אז לא יכולתי יותר לשתוק, כשזה קורה שוב ושוב. הדיון בכלל לא היה קשור לגיוס, הם סתם החליטו להקניט ולעקוץ עם הערות לא מתאימות וצחוק מיותר, בנושא שאין בו שום מקום לצחוק, בטח לא עכשיו בזמן מלחמה כשהחיילים שלנו נהרגים ומגנים עלינו בגופם. אני התנצלתי כבר בזמן הישיבה, לא היה מדובר בשום רצון לפגוע בבן אדם, זאת הייתה פעולה של רגע, מתוך אמוציות לא כיוונתי בכוונה תחילה כלפי אף אחד. כאמא וכאזרחית במדינה, אי אפשר לעבור לסדר היום על אמירות מהסוג הזה ועל צחוק על נושא הגיוס ובעצם על החיילים שלנו. אי אפשר לסגור אוזניים ועיניים כאילו כלום לא קרה, אני מרגישה פשוט עצב אחרי המקרה הזה. לא ייתכן שנציגי ציבור ידברו ככה על הגיוס ועל הצבא שלנו".

עוד בוואלה!

וואלה מובייל במבצע משפחתי משתלם במיוחד! חוסכים לכל המשפחה

לכתבה המלאה

ראש עיריית ערד יאיר מעיין הגיב מיד לאחר האירוע: "אני מגנה בתוקף את חברת המועצה דיאנה גיטיס מערד ביתנו שתקפה באלימות את חבר המועצה מיהדות התורה באמצע דיון לאישור צו הארנונה של עיריית ערד. לא נקבל שום אלימות מאף אדם. בערד ננהג בכבוד וסובלנות עם כל אדם. אני מצפה מחברי מועצה שיהיו דוגמה חיובית לתושבי עירם ולא יעזו לחצות קו אדום של אלימות בדיון דמוקרטי
אין מקום לאלימות במדינה דמוקרטית".

  • עוד באותו נושא:
  • ערד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully