וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: לציון יום ההולדת ה-20 של נעמה לוי שחטופה בעזה, תושבי מיתר הכינו סרטון היכרות איתה

עודכן לאחרונה: 22.6.2024 / 19:54

משפחתה של נעמה לוי, שנחטפה ממוצב נחל עוז על ידי מחבלי חמאס, מתגוררת ביישוב. בשבת היא תציין 260 ימים בשבי ואת יום הולדתה ה-20, ותושבי מיתר מציינים זאת

לכבוד יום הולדתה ה-20 של נעמה לוי, נכדתם של תושבי מיתר שאול ודבורה לוי, אשר נמצאת בשבי חמאס, הוצבה עוגה ענקית בכיכר הכניסה ליישוב, כאשר על גבי מסכים גדולים הוקרנה מצגת היכרות עם נעמה, שיצרה געגוע ותקווה. אל המיצג המיוחד הגיעו תושבי היישוב לחבק, להביע תמיכה ולאחל לשובה של נעמה והחטופים כולם במהרה.

מציינים את יום הולדתה במיתר. באדיבות המשפחה, באדיבות המשפחה
מציינים את יום הולדתה במיתר/באדיבות המשפחה, באדיבות המשפחה

לציון 260 ימים בשבי ויום ההולדת שיצוין מחר (שבת) הכינו תושבות היישוב גם סרטון בו פריטי מידע והיכרות איתה. ביום ראשון בשעה 09:30 יוצג מיצג דומה בבית הסטודנט באוניברסיטת בן גוריון, שם ניתן יהיה לפגוש את שאול, סבה של נעמה, לשיח, לחיבוק ולתמיכה. כוחה של קהילה נמדד בזמנים שכאלה, להציג ערבות הדדית, לחבקם, ולא להשאירם לבד לרגע.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
השלט הכניסה ליישוב. באדיבות המשפחה,
השלט הכניסה ליישוב/באדיבות המשפחה

גם תלמידי שכבה י' בתיכון מיתרים הקדישו שעה בזמן הלימודים כדי להכיר אותה, ואף שלחו סרטון עם ברכות. הסרטון יוצג ביישוב מיתר עד ליום ראשון, וביום ראשון יוצג גם על מסך בבית הסטודנט באוניברסיטת בן גוריון. כמו כן, לציון יום זה, הכינו מיצג של עוגת יום הולדת שיונח מתחת למסכים - ביציאה מהיישוב ובבית הסטודנט באוניברסיטה. המשפחה מבקשת שנעמה תישאר בתודעה של כולנו עד לשובה, ובמיוחד ביום הולדתה. מחכים ומתפללים לשובם של כולם הביתה.

  • עוד באותו נושא:
  • מיתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully