וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינגל חדש לאקס להקת מרפסות

עודכן לאחרונה: 20.6.2024 / 11:23

שיתוף פעולה מסקרן הוליד סינגל חדש לצחי אלוש ודניאל דהאן

הלב נפתח. עטיפת הסינגל,
הלב נפתח/עטיפת הסינגל

"הלב נפתח" הוא סינגל חדש ושיתוף פעולה מסקרן בין שני מוזיקאים, יוצרים וזמרים, צחי אלוש ודניאל דהאן. לכל אחד מהם קריירה עצמאית פורייה, וביחד הם הצליחו ליצור שיר מרגש שפותח את הלב מהאזנה ראשונה. השירה הנמוכה של צחי וקול הפעמונים של דניאל יוצרים קונטרסט מיוחד, שבשילוב עם הטקסט העמוק והלחן הסוחף שיצרו יחד, וההפקה המוזיקלית המרחפת של דניאל, מצליחים לגעת בנימי הנשמה.

לצחי ודניאל עבר והווה משותף. את שיריו של דהאן "הצייר", "טיפה יותר" ו"ליבי" - שגם נכנס לפלייליסט ערב בגלגלצ - הפיק מוזיקלית אלוש, ומכאן החיבור הטבעי שהוביל לשיתוף הפעולה בסינגל החדש "הלב נפתח".

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דניאל דהאן. יעקב לאון,
דניאל דהאן/יעקב לאון

סיפורו של דניאל דהאן מרתק. הוא גדל כבחור ישיבה בין מנגינות חסידיות, מול בתי הכנסת המזרחיים בהם החל להתמקצע בסולמות המוזיקה הערבית. בהמשך הכיר את הרוק ונחשף למוזיקה מערבית, ותהליך זה בחייו הוביל אותו ליצירת מוזיקה ייחודית לו אשר נוגעת בכלל הסגנונות. היום דניאל יוצר, כותב ומפיק מוזיקלית, אחרי 3 אלבומים שזכו להמון פרגון והשמעות בתחנות רדיו נבחרות.

צחי אלוש. מקס פבזנר,
צחי אלוש/מקס פבזנר

צחי אלוש מוכר לכם בטח כסולן להקת מרפסות שנחלה הצלחה אדירה. לאלוש קילומטרז' לא קטן במוזיקה: במשך כמעט עשור הוא הוציא שלושה אלבומים, עם שירים שנוגנו בכל תחנות הרדיו ("אשת המחר", "מלכת הדבורים", "נגמר הלילה", "חיפשתי משהו אמיתי" ועוד), הופיע על במות בכל רחבי הארץ כמו הבארבי, זאפה, והשתתף בפסטיבלים גדולים כסולן עם להקת מרפסות, וכתב, הלחין והפיק מוזיקלית עבור אומנים אחרים כמו אמיר דדון, איגי דיין, אלי חולי ועוד רבים וטובים. כעת התפנה אלוש לכתוב ולהלחין את אלבום הסולו הראשון שלו, שאת העבודה עליו החל לפני שנתיים והוא צפוי לראות אור במהלך השנה הקרובה.

  • עוד באותו נושא:
  • מוזיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully