וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינוי חדש לחטיבה לכירורגיה בסורוקה

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 12:42

פרופ' יעל רפאלי היא תושבת להבים, מומחית לכירורגיית חזה ולב, בוגרת בית הספר לרפואה באוניברסיטת בן גוריון ובוגרת תואר שני בניהול מערכות בריאות

פרופ' יעל רפאלי יו"ר החטיבה לכירורגיה בסורוקה. רחל דוד, סורוקה,
פרופ' יעל רפאלי יו"ר החטיבה לכירורגיה בסורוקה/רחל דוד, סורוקה

פרופ' יעל רפאלי, תושבת להבים, מונתה ליו"ר החטיבה לכירורגיה בסורוקה. פרופ' רפאלי היא אם לשני בנים, מומחית לכירורגיית חזה ולב, בוגרת בית הספר לרפואה באוניברסיטת בן גוריון ובוגרת תואר שני בניהול מערכות בריאות מאוניברסיטת בן גוריון. היא החלה את דרכה בסורוקה לפני כ- 14 שנים כמנהלת היחידה לניתוחי חזה לאחר שהשלימה תכנית התמחות במרכז הרפואי שיבא ותוכנית השתלמות עמיתים בתחום ניתוחי חזה אונקולוגיים בארצות הברית, ושימשה כרופאה בכירה במחלקות לניתוחי חזה ולב במרכזים הרפואיים שיבא ובילינסון.

פרופ' רפאלי הקימה את היחידה לניתוחי חזה בסורוקה עד לביסוסה כאחת היחידות המובילות בישראל. היא בעלת ניסיון קליני, הוראתי, מחקרי וניהול רב ושימשה למשך מספר שנים כיו"ר החברה הישראלית לניתוחי חזה, סגנית דיקן הפקולטה למדעי הבריאות ומנהלת בית הספר לרפואה באוניברסיטת בן גוריון. פרופ' יעל רפאלי מחליפה את פרופ' ג'ילברט סבג, שסיים את תפקידו כיו"ר החטיבה הכירורגית וכמנהל המחלקה לכירורגיה ב', וימשיך לתפקד כממונה על שעת חירום של בית החולים.

עוד בוואלה!

עם Walla mobile מקבלים יותר! תוכניות סלולר במחיר משתלם

לכתבה המלאה

"כמרכז שלישוני מהגדולים בעולם ומתוך אחריות ומחויבות להעניק מעטפת מקצועית לאוכלוסייה באזורנו ולכלל חיילי ואזרחי המדינה, אמשיך לפעול להטמעת תהליכים לקידום האיכות הרפואית, הכנסת טכנולוגיות חדשניות וכמובן לקדם את המחקר והחינוך הרפואי בחטיבה", אמרה רפאלי, "נמשיך לפעול בשיתוף מלא עם כלל המחלקות והיחידות בבית החולים למען מטופלינו".

  • עוד באותו נושא:
  • סורוקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully