וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

IT'S CHILLI BABY

עודכן לאחרונה: 22.6.2024 / 14:23

דיג'יי צ'ילי מנגנת כל שבוע בפני אלפי אנשים ומוכיחה שעל העמדה אין משמעות למגדר

דיג'יי צ'ילי. אוהד ארידן,
דיג'יי צ'ילי/אוהד ארידן

דיג'יי צ'ילי היא אחת הדיג'איות המוכרות יותר באזור הדרום. עם קילומטרז' ארוך על הבמות, צ'ילי מוכיחה שהכוח הנשי נותן בראש גם על העמדה. צ'ילי היא חן תימסית, או כאמור כמו שכולם מכירים אותה - דיג'יי צ'ילי בייבי: "תמיד קראו לי צ'ילי, עוד לפני התקלוט. אחרי החיבור לבמה הכינוי הפך להיות עוד יותר טבעי", היא מספרת. את האהבה למוזיקה היא טיפחה מילדות: "מאז שאני זוכרת את עצמי הייתי מסתובבת עם אוזניות, דיסקמן , נגן mp3 או כל דבר אחר שמעביר לי צלילים לתוך האוזניים. המוזיקה הייתה מאז ועד היום החמצן. ההשפעה הישירה הייתה מהבית, המון Notorious B.I.G, Usher, Chris Brown, DMX, Snoop Dogg, Eminem, Dr Dre, 2pac ועוד. אם טי וי בייס דלוק קבוע ברקע. אתה הולך לישון עם ראפ, היפ הופ ואר-אנד-בי וקם לתוך זה, וחוזר חלילה. אתה נושם את זה 24/7".

כוח נשי על העמדה. אוהד ארידן,
כוח נשי על העמדה/אוהד ארידן

מה הסגנון המוזיקלי המועדף עלייך?
"היפ הופ, אר-אנד-בי, טראפ, דאנסהול, אולד סקול דריל, ראפ ואפרוביט. אני בעיקר לוקחת השראה והשפעה מ Kendrick Lamar 2pac Usher Chris Brown Travis Scott, future. אני הכי אוהבת על העמדה את הבאסים בכל שיר ושיר, שכל ביט מרטיט לי את הלב והליריקה חודרת כמו סכין ומסובבת לך את כל הקופסה".

איך זה להיות על העמדה בתחום שרובו גברי?
"האמת שזה כבר לא כל כך תחום של גברים. אולי לפני 5,6 שנים היינו אנדרדוג, אבל היום עוד ועוד דיג'איות יוצרות ומפיקות עולות בסצנה הזו, וזה מבורך. אין כמו כוח נשי".

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
דיג'יי צ'ילי. עומרי סילבר,
דיג'יי צ'ילי/עומרי סילבר

אילו מסיבות את זוכרת במיוחד?
"מצעד הגאווה בתל אביב, למעלה מ-100 אלף איש על המשאיות ובבמות, חגיגה צבעונית ותענוג לעיניים. היו אנרגיות מטורפות. לייב פארק ראשון לציון ביום הסטודנט - 15 אלף סטודנטים נדירים יחד עם רביד פלוטניק, אושר כהן, ליאור נרקיס ואנה זק. פשוט שברנו את הבמה. מסיבה עם Tyga בפורום עם אלפי אנשים מכל הארץ, לראות אותו מול העיניים ועוד לחמם אותו - אחרי שהיית רגיל לראות אותו על המסך - זה היה הזוי. וכמובן המסיבה הראשונה בה תקלטתי, בבית השני שלי, פורום ישראל, שנתן לי את ההזדמנות הראשונה להופיע מול 3000 איש - לא אשכח את ההתרגשות והצמרמורות שעברו לי בגוף לעולם".

מה החלום?
החלום לנגן ב-Draise, מועדון בווגאס שכולו על טהרת ההיפ הופ, אר-אנד-בי, טראפ ואולד סקול. הייתי שם כבליינית ופשוט כל הפקה שם זו הצגה אחת גדולה. התמכרות לאוהבי ההיפ הופ והסצנה.

5 שירים הכי טובים מבחינתך :

Kendrick Lamar - Not like us

Chris Brown - Full Album 11:11

Central Cee Feat Lil Baby - Band4Band

Travis Scott Feat Playboy Carti - Fe!n

‏Future, Metro Boomin, Travis Scott, Playboi Carti - Type Shit

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully