וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 משרות חדשות ממתינות לדורשי עבודה בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 10:01

100 משרות פתוחות ביריד התעסוקה של אסותא בב"ש לקראת פתיחת בית החולים החדש בעיר

הדמיית בית החולים החדש. דוברות אסותא,
הדמיית בית החולים החדש/דוברות אסותא

בית החולים החדש של אסותא בב"ש יפתח את שעריו בעוד חצי שנה לרווחת מטופלי באר שבע והנגב. בית החולים יספק שירותי רפואה ציבוריים בסטנדרט פרטי לחברי כל קופות החולים, לצד הענקת שירותים פרטיים למבוטחי חברות הביטוח, לקולקטיבים ולכוחות הביטחון. פתיחת בית החולים מהווה בשורה של ממש לתושבי באר שבע ודרום הארץ, היא צפויה לשנות את מפת הבריאות של תושבי הדרום והיא מתממשת מתוך תחושת שליחות לאומית וחיזוק החוסן הלאומי של מדינת ישראל. בנוסף להענקת שירותי רפואה, בית החולים טומן בתוכו פוטנציאל לפיתוח כלכלי של אזור הנגב: כבר כיום מועסקים בבי"ח אסותא באר שבע הקיים כמאות עובדים. פתיחת בית החולים מהווה חלון הזדמנויות להגדלת כוח האדם במערכת הבריאות.

בימים אלו אסותא מתחילה לגייס כ - 100 עובדים נוספים במגוון תחומים כגון רופאים, צוותי סיעוד, דימותנים, אנשי מנהל ומשק ועוד. עובדים אלו יזכו להשתלב בארגון מצליח, בעל יציבות כלכלית אשר עובדיו מפגינים מחוברות גבוהה ופועלים מתוך שליחות אמיתית. לרגל פתיחת תהליך הגיוס, שימשך בחודשים הקרובים, אסותא מקיימת, בשיתוף עיריית באר שבע, יריד משרות פתוחות ייחודי בו יהיה ניתן להיפגש עם עובדות ועובדי בית החולים, להכיר מקרוב את היצע המשרות הפתוחות, להעביר קורות חיים ולהצטרף להצלחה.

גידי לשץ, מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים: "אסותא מרכזים רפואיים הינה הרשת הפרטית של בתי חולים ומרכזים רפואיים הגדולה בישראל. הכוללת 4 בתי חולים ו- 4 מרכזים רפואיים בפריסה ארצית רחבה, מעבדה פתולוגית, 3 ניידות בתחום הדימות ושירותים רפואיים עד בית המטופל. הקמת בית החולים החדש של אסותא ב"ש, זו בשורה לאומית, בפרט בימים אלה, בדגש לכלל תושבי הדרום. פתיחתו של בית החולים זה, תביא לקפיצת מדרגה גדולה לרפואה בדרום, תביא לרפואה איכותית, מקצועית וחדשנית ברמה הגבוהה ביותר, לשרות אישי ואנושי בסטנדרט אסותא. אני מזמין את המעוניינים להצטרף אלינו תוך תחושת שליחות ומשמעות להצלת חיים ולהענקת איכות חיים למטופלינו".
רוחמה אלחיאני, מנהלת אסותא ב"ש: "אסותא באר שבע מעסיקה כיום מאות עובדים אשר מעניקים שירותי בריאות מדי יום מתוך תחושת שליחות ומשמעות. אני התחלתי את עבודתי באסותא כמזכירה בשנת 1988 והיום אני מנהלת את בית החולים. בואו הצטרפו לארגון שמשנה את פני הרפואה בנגב, שחרט על דגלו סטנדרט של בריאות. בית שדואג לעובדים, להתפתחות שלהם שרואה כל עובד ועובדת. פתיחת 100 משרות חדשות מהווה הזדמנות אמיתית עבור תושבי הדרום להצטרף לבית החולים החדש שיהווה בשורה של ממש עבור תושבי באר שבע והדרום כולו".

  • עוד באותו נושא:
  • אסותא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully