וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירועי שבועות של פורום יהדות ישראלית בנגב

עודכן לאחרונה: 10.6.2024 / 8:49

פורום יהדות ישראלית בנגב מביא לתושבי באר שבע והנגב שלל אירועים ופעילויות לשבועות

פורום יהדות ישראלית בנגב מביא לתושבי באר שבע והנגב שלל אירועים ופעילויות לקראת ובליל חג שבועות שמאפשרים לכל אחד ואחת לציין את החג בצורה שמתאימה להם. אם אתם משפחה צעירה או חבר'ה שמחפשים מה לעשות בליל החג, אם בא לכם לראות הופעה או אם חשוב לכם להיות במפגש ש"שומר חג", אם אתם רוצים להתארח ולהשתתף בלימוד או חושבים שאתם יכולים לקפוץ למים ולהיות מי שבעצמכם מארגנים אחד - בקיצור, יש מקום לכולם ולכולן!

חוגגים שבועות. שלי בר,
חוגגים שבועות/שלי בר

כלל אירועי שבועות של פורום יהדות ישראלית יהיו על מפת אירועי שבועות שתפורסם ברחבי העיר, על מסכי הווידאו וברשתות החברתיות. בין האירועים:

1. "שבועות בסלון" - הזמנה לארח מפגש תיקון שבועות בבית עם המשפחה, החברים, השכנים וכו'
2. הפנינג שבועות למשפחות. מתחם הקטר. 10/06 בשעה 17:30
3. אירוע צעירים לשבועות. ערב חג שבועות 11/06 בשעה 20:00 חוות בארי בעיר העתיקה (אסף שמחוני 11)
4. מגוון תיקוני ליל שבועות בערב החג.

את כל הפרטים על כלל האירועים אפשר למצוא בפייסבוק: "פורום יהדות ישראלית בנגב".

"שבועות בסלון" - הזמנה להיות מארחי ומארגני תיקון שבועות ביתי

הזמנה פתוחה לקהל הרחב לתמיכה וסיוע באירוח עצמי של מפגש תיקון שבועות. במסגרת הליווי כל מארח יקבל חוברת תכנים (שירים, משחקים, חומרי לימוד), ליווי אישי, האירוע שלו יקבל פרסום במסגרת מפת שבועות שתופץ בכל העיר, וגם! יקבל עוגת גבינה כדי שלאורחים יהיה טעים. צרו קשר דרך הפייסבוק או עם מיכל ב-052-6219615 וילוו אתכם כל הדרך עד לקיום האירוע אצלכם בסלון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הפנינג משפחות. מתחם הקטר. 10/06 בשעה 17:30

האירוע מציע למשפחות להנות מאירוע עם תוכן יהודי-ישראלי מהנה שמתאים לכל המשפחה: מופע מוזיקלי אינטראקטיבי של שירים יהודים-ישראליים אהובים עם רינת לוינסון, תחרות עוגת הגבינה של באר שבע עם שופטים מכובדים ופרסים שווים מקונדיטורית "ביזו", עמדת צילום מגנטים מעוצבת ברוח החג, שזירת זר פרחים לראש, סדנת בועות סבון, לימוד הורה-ילד, פעילות ויצירה לגיל הרך, הכנת עוגת גבינה אישית.

אירוע צעירים. חוות בארי. 11/06 בשעה 20:00

בערב חג שבועות אירוע חגיגי של תיקון ליל שבועות בעיר העתיקה למי שמעוניין להתחבר לרוח החג ולציין אותו בחגיגה מלאת תוכן משמעותי, תרבות מקומית וארוחה חג בחיק הקהילה. באירוע יקיימו ארוחת חג כמיטב המסורת, לאחר מכן יהיה מופע של הזמרת סלומה ולבסוף מעגלי השיח והסדנאות יעסקו בנושאים הקשורים לחג, למסורות החג ולחיבור בין תכנים יהודיים לחיים היום. כניסה חופשית בהרשמה מראש.

חוגגים שבועות. שלי בר,
חוגגים שבועות/שלי בר

מגוון תיקוני ליל שבועות בערב החג

בערב חג שבועות יתקיימו מגוון אירועי תיקון לילי בעיר. פורום יהדות ישראלית בנגב מפרסם מפה עם כלל אירועי התיקון שיתקיימו באותו לילה בחוות בארי בעיר העתיקה, במתחם הקטר, בבית הכנסת אשל אברהם בשכונה ט' ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • שבועות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully