וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עשה ראש עיריית באר שבע במועדון mma

עודכן לאחרונה: 1.6.2024 / 7:37

בהשתתפות ראש העיר ודמויות מוכרות נוספות בעיר, נפתח mma gym חדש בבאר שבע

גזירת הסרט למועדון. ליצ'י,
גזירת הסרט למועדון/ליצ'י

התרגשות שיא נמדדה ביום שלישי האחרון במועדון ufc gym באר שבע , כשאירוע ההשקה של מועדון הכושר ואומנויות הלחימה החזק בעולם יצא לדרך והמועדון נפתח רשמית לקהל הרחב לאחר מספר חודשי הרצה. עדשת המצלמה יכולה רק לספר שהבאים לאירוע היוקרתי נהנו ממתחם יוקרתי ומעוצב אשר כלל כניסת VIP מרשימה על גבי שטיח אדום, בר יין משובח מבית מסעדת השף כרמים, קפה איכותי מבית נספרסו (הישר מהמכונה החדשה שהוצבה במועדון במיוחד למתאמנים), כיבוד עשיר וטעים עבודת יד מבית האופה, שייקים, סמודי ובר בריאות שופע בכל טוב מבית בריאה ועוד שלל פינוקים והטבות.

רגע לפני ההשקה. ליצ'י,
רגע לפני ההשקה/ליצ'י

המוזמנים שהגיעו כללו אנשי עסקים ותרבות מובלים בעיר, לצד הבעלים ומנהלי הרשת והסניפים של המותג ברחבי הארץ, עיתונאים וכמובן איך לא קהל המתאמנים הנאמן של המקום. לאחר מינגליניג איכותי ומוזיקה מטריפה עליה ניצח DJ DANIEL OPOKU נהנו המוזמנים מטעימות אימונים בכל המחלקות של המועדון - אימוני MMA, אימוני כושר ואימוני פילאטיס בסטודיו החדשני והמאובזר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
טעימות מהאימונים. ליצ'י,
טעימות מהאימונים/ליצ'י

איש העסקים יוסי דלויה שתומך במושיקו בן שימול מתחילת דרכו, הפתיע אותו עם חולצות ממותגות אותם חילק לקהל הרחב. הרשת העולמית שנחתה בב"ש משנה את חוקי המשחק בעולם הכושר כאשר היא מציעה למתאמנים בכל הרמות ליהנות מסטנדרט חדש של איכות ברמה הגבוהה ביותר, לצד שלל פינוקים כמו חדר סאונה יבשה ואמבטיית קרח שהוצבו במקום.

עם החולצות. ליצ'י,
עם החולצות/ליצ'י

לקינוח התקיים טקס גזירת הסרט המסורתי בנוכחות ראש העיר רוביק דנילוביץ שריגש את כולם עם דבריו והכריז על המועדון "כמועדון לכישורי חיים ונכס חשוב לבאר שבע ממש כמו פארק ההייטק ושלל הדברים שהופכים את באר שבע לעיר מטרופולין מובילה". ואם כל זה לא מספיק, בין כל הנרשמים עד סוף החודש תיערך הגרלת ענק נושאת פרסים. על ההפקה הייתה ממונה יפעת ניצני מבית ניצני הפקות שהיא גם מנהלת השיווק והיח"צ של המקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully