התוכנית מופעלת לטובת בני ובנות נוער מהעיר, במטרה להעניק להם כלים מעשיים להתמודדות עם לחץ, חיזוק תחושת המסוגלות האישית ופיתוח כישורי התמודדות במצבי משבר. במסגרת הפעילות לומדים המשתתפים כיצד להתמודד עם אתגרים, להתמיד גם ברגעים מורכבים, לחזק את הביטחון העצמי וליצור קשרים חברתיים משמעותיים עם בני נוער נוספים מהעיר.
השבוע יצאו לדרך שתי קבוצות ראשונות אשר לוקחות חלק בפעילות במרכז "הגל שלי" באשקלון, המפעיל תכניות גלישה טיפוליות וחינוכיות ברחבי הארץ.
הפרויקט מתקיים בשיתוף פעולה בין מרכז החוסן העירוני, הקואליציה הישראלית לטראומה, משרד הבריאות, מינהל החינוך העירוני, מחלקת חברה ונוער וקרן רש"י, ומהווה חלק ממעטפת רחבה של פעילויות חוסן, תמיכה והעצמה שמקדמת עיריית אופקים עבור בנות ובני הנוער לאורך כל השנה.
באופקים מציינים כי לצד פעילויות ההעצמה והחוסן, מרכז החוסן העירוני ממשיך להעניק מענה מקצועי לבני נוער, ליחידים ולמשפחות הזקוקים לליווי, סיוע או אוזן קשבת וזאת כחלק מהמאמץ העירוני לחיזוק החוסן הקהילתי בעיר.
ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, אמר: "בשנים האחרונות בני הנוער שלנו מתמודדים עם מציאות מורכבת שלא תמיד נראית לעין. לצד ההשקעה בחינוך, במצוינות ובפעילויות הפנאי, חשוב לנו להשקיע גם בחוסן האישי והרגשי שלהם. תכנית הגלישה מאפשרת לבני הנוער לצאת מהשגרה, לאתגר את עצמם, לרכוש כלים חשובים לחיים ולגלות את הכוחות שקיימים בהם. אני מודה לכל השותפים שהתגייסו למען הפרויקט החשוב הזה ומאחל הצלחה גדולה לכל המשתתפים."
אופקים על הגל: בני הנוער מתמודדים, מתחזקים וצומחים בתוכנית גלישה ייחודית
עודכן לאחרונה: 25.6.2026 / 13:46
