וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבטח חמוש התבצר עם משפחתו בביתם שבנגב ואיים להתאבד

עודכן לאחרונה: 25.6.2026 / 9:07

ראש עיריית נתיבות, המעסיקה את המאבטח, אמר כי הוא סיים שירות מילואים ממושך: "מטבע הדברים, השירות וההתמודדויות הכרוכות בו מציבים לעיתים אתגרים אישיים לא פשוטים". האירוע הסתיים ללא נפגעים

כוחות משטרה בזירה בנתיבות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מאבטח של עיריית נתיבות התבצר אמש (רביעי) עם בני משפחתו בביתם בעיר. לפי תושבים, האיש היה חמוש באקדח ואיים לקחת את חייו. ראש העירייה הסביר כי האיש סיים שירות מילואים ממושך, ו"מטבע הדברים, השירות וההתמודדויות הכרוכות בו מציבים לעיתים אתגרים אישיים ומשפחתיים לא פשוטים".

ברשתות החברתיות נכתב כי המאבטח התבצר בבית, כשאשתו וילדיו נעלו עצמם באחד מחדרי הבית. כוחות הביטחון וההצלה פעלו במקום במקצועיות וברגישות במשך שעות, והאירוע הסתיים ללא נפגעים בנפש.

ראש העירייה יחיאל זוהר התייחס הבוקר לאירוע והסביר כי "מדובר בתושב העיר ובאיש ביטחון מסור, אשר שירת תקופה ממושכת בשירות מילואים ארוך במסגרת המלחמה. מטבע הדברים, שירות המילואים הממושך וההתמודדויות הכרוכות בו מציבים לעיתים אתגרים אישיים ומשפחתיים לא פשוטים".

זוהר קרא לכבד את פרטיות המשפחה והדגיש כי "עיריית נתיבות עומדת לצד התושב ובני משפחתו, מלווה אותם ותמשיך לסייע ככל שיידרש. בשם תושבי העיר ועובדי העירייה אנו שולחים לתושב ולבני משפחתו חיבוק גדול, מאחלים החלמה, חוסן וכוחות, ומוקירים את תרומתו רבת השנים לביטחון העיר ותושביה. עיריית נתיבות תמשיך לפעול למען רווחתם של משרתי המילואים ובני משפחותיהם, מתוך הערכה עמוקה למחיר האישי שהם נושאים למען ביטחון מדינת ישראל. נעמוד לצד המשפחה ככל שיידרש".

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully