וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של גיבור 7 באוקטובר קיבלה את נשקו האישי: "הותיר אחריו מורשת של אומץ לב"

עודכן לאחרונה: 24.6.2026 / 11:00

בני משפחתו של רנ"ג איתמר אלוס, שלחם בעירו אופקים בבוקר הטבח והציל חיים, קיבלו את נשקו האישי ממפקד מרחב נגב. אלוס ז"ל הלך לעולמו בינואר השנה מסיבות רפואיות

תנ"צ קליין מעניק את הנשק לרעייתו של אלוס ז"ל/דוברות המשטרה

מפקד מרחב נגב העניק למשפחתו של רנ"ג איתמר אלוס, שנלחם בעירו אופקים ב-7 באוקטובר, את נשקו האישי ואת סמליו משירותו במשטרה. אלוס הלך לעולמו בנסיבות רפואיות בינואר השנה.

במפגש מרגש שנערך במעמד בני משפחתו של אלוס ז"ל, העניק תנ"צ אמיר קליין לרעייתו אסתר ולהוריו, מרגלית ושלמה, את נשקו האישי, עמו נלחם ביום הטבח, וכרית הנצחה עם הסמלים. לפי המשטרה, "הענקת הנשק וכרית ההנצחה נערכה כאות הוקרה, הערכה והנצחה לפועלו של איתמר ז"ל, למסירותו, לגבורתו ולמורשת שהותיר אחריו".

"איתמר לא היה רק שוטר אמיץ, אלא אדם ערכי, מסור ובעל אהבת אדם, אשר ברגע האמת בחר לרוץ אל הסכנה כדי להציל אחרים", אמר קליין. "איתמר הותיר אחריו מורשת של אומץ לב, נתינה ואחריות. את זכרו לא ננציח רק בטקסים ובסמלים, אלא בעיקר בדרך שבה נמשיך לשרת את הציבור ולפעול לאור הערכים שבהם האמין. מורשת הגבורה שלו תמשיך ללוות את שוטרי משטרת ישראל ותשמש מקור השראה לדורות של שוטרים ולוחמים". הוא הבהיר כי "משטרת ישראל עטפה את המשפחה ותמשיך ללוות, לחבק ולחזק אותה גם בהמשך הדרך".

רנ"ג אלוס ז"ל יצא בבוקר של 7 באוקטובר מביתו באופקים לעבר מוקדי הלחימה בעיר, כשהוא מותיר את משפחתו במרחב מוגן, ופועל מתוך תחושת שליחות עמוקה להגנת התושבים. במהלך הקרבות חתר למגע עם מחבלים, חילץ אזרחים תחת אש, סייע בטיפול בפצועים, פינה נפגעים ונטרל מחבלים תוך סיכון חייו. מעשיו האמיצים באותו יום הצילו חיים רבים והותירו חותם עמוק בקרב תושבי אופקים, אזרחי ישראל וחבריו לשירות במשטרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully