"המפלגות החרדיות ונתניהו מסרסרים ומספסרים ברצח של אלפים" - כך אמרה חביבה מן, אחותה של עמית מן, שנרצחה ב-7 באוקטובר במרפאה בקיבוץ בארי. זאת בעקבות הפרסומים אתמול (שלישי) לפיהם ראש הממשלה סיכם עם יו"ר דגל התורה ויו"ר ש"ס על אישור חוקים פרו חרדיים תמורת תמיכתם בוועדת חקירה פוליטית לטבח.
על פי הפרסומים, נתניהו, ח"כ משה גפני ואריה דרעי סיכמו על אישור חוק יסוד לימוד התורה, החוק למניעת מעצרי עריקים וחוק הכשרות. לפי הפרסומים, בתמורה התחייבו האחרונים כי יתמכו בוועדת חקירה פוליטית ל-7 באוקטובר בקריאה ראשונה, בחוק לפיצול תפקיד היועמ"ש, ובקיום הבחירות לקראת סוף אוקטובר.
"אם זה נכון שנתניהו סוגר דיל עם המפלגות החרדיות בתמורה, בין היתר, להצבעה שלהם בעד ועדת חקירה פוליטית", כתבה מן בעמוד הפייסבוק שלה, "אם זה נכון וראש הממשלה ושרי הממשלה מתייחסים למוות של אחותי כקלף מיקוח להשגת יעדים פוליטיים מפלגתיים - זו זוועת הזוועות, זו חרפה, ביזיון ושפל שלא יכולתי לדמיין, גם בסף הציפיות הנמוך גם ככה שיש לי מהם".
מן פנתה אל הפוליטיקאים וכתבה: "מי אתם חושבים שאתם? חבורת מופקרים מושחתים שכמותכם, שמעזים לסרסר ולספסר ברצח של אחותי ושל עוד אלפים? באיזה יקום מזעזע-חסר מוסר-מקביל אתם חיים, שזה נראה לכם שפוי או בכלל קביל להעלות רעיון כזה ולחתור להשגתו? איך, ריבונו של עולם, איך אין לכם בושה? מי, בשם השם, האלוהים שלכם? אשכרה, הרצחתם וגם ירשתם?".
בפנייה לאחותה המנוחה הוסיפה בהתנצלות: "עמית שלי, אהובתי, אני כבר לא יודעת מה עוד לעשות ומה לומר לנוכח עיוות המציאות הזה. את, שערכים ומוסר היו הדנ"א שלך. את, שאהבת אדם וקידוש חיים היו המצפן שלך. את, שאחריות וערבות הדדית היו הליבה שלך. בך הם מתמחרים. הם לא ראויים לך. הם לא ראויים. אני מצטערת אהובתי. לא יודעת כבר מה לעשות. סליחה יפה שלי. סליחה".
