מאות בני אדם השתתפו אמש (שני) בהילולה ה-32 של הרב שלום איפרגן, אביו של "הרנטגן", בנתיבות. רגע שיא נרשם באירוע כאשר למקום הגיע הבבא ברוך, שיריבות היסטורית שררה במשך יותר משלושה עשורים בין משפחתו לבין משפחת איפרגן.
ב-30 השנה האחרונות ידעה מערכת היחסים בין משפחות יאפרגן ואבוחצירא איבה, עוינות, חרמות ולכלוכים. אולם אתמול, כשהבבא ברוך הגיע לאירוע ופגש את הרב יעקב ישראל איפרגן ("הרנטגן"), סקרנות נרשמה בקהל.
לאירוע הגיעו כאמור מאות חסידים ותלמידים, וכן השרים עמיחי שיקלי ויצחק וסרלאוף, סגן השר אלמוג כהן, חברי הכנסת קטי שטרית ובועז ביסמוט, סגן יו"ר הכנסת אליהו רביבו, וכן ראשי הערים של דימונה, אשקלון והמועצה האזורית שדות נגב.
אחרי 30 שנה של יריבות וחרמות: סולחה בין הרבנים מנתיבות
עודכן לאחרונה: 23.6.2026 / 14:05
