וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסעו על הג'אנטים והעלו גיצים: שלושה נערים נתפסו נוהגים בנתיבות

עודכן לאחרונה: 23.6.2026 / 11:52

השוטרים איתרו את הנהג בן ה-14 ואת שני חבריו ליד כיכר המשטרה בעיר. בסופו של מרדף, הרכב נעצר והשלושה עוכבו לחקירה. המשטרה: "תופעה חמורה ומסוכנת"

תיעוד המרדף אחר הצעירים בנתיבות/דוברות המשטרה

שלושה נערים נעצרו בסוף השבוע בנתיבות לאחר שנתפסו נוסעים לבדם ברכב בעיר. השלושה נעצרו בתום מרדף, שהחל כשהשוטרים הבחינו במכונית שנוסעת על הג'אנטים ומעלה גיצים.

שוטרי תחנת נתיבות פעלו באופן יזום בעיר, כשהבחינו ברכב שנוסע באופן חריג על הג'אנטים ליד כיכר המשטרה בעיר, בעודו מעלה גיצים. הם סימנו לנהג הרכב לעצור, אולם הוא לא נשמע להוראותיהם והחל בנסיעה מהירה מהמקום. השוטרים פתחו במרדף אחר הרכב, שבסיומו נעצרו נהג הרכב ושני נוסעיו, שבבדיקה התברר כי הם בני 14 ו-15. כלל המעורבים עוכבו והועברו להמשך חקירה בתחנה העירונית.

"נהיגת קטינים ללא רישיון נהיגה היא תופעה חמורה ומסוכנת, שעלולה להסתיים באסון כבד", אמר מפקד תחנת נתיבות, סנ"צ עדי בוחבוט. "העירנות והתגובה המהירה של שוטרי תחנת נתיבות מנעו המשך סיכון ממשי של משתמשי הדרך. נמשיך לפעול בנחישות נגד כל מי שבוחר לנהוג ללא רישיון, ונפעל למיצוי הדין גם עם כל גורם שיאפשר מסירת כלי רכב למי שאינו מורשה לנהוג, במטרה לשמור על ביטחון הציבור ועל חיי אדם".

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully