וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקרו אדם שהעיר להם בכביש ושיסו בו את כלבם: כתב אישום הוגש נגד שני צעירים מב"ש

עודכן לאחרונה: 22.6.2026 / 14:02

לאחר שעידו דקל בן ה-21 ונחמן ביטון בן ה-19 חתכו אותו בכביש, העיר להם המתלונן, בן 55. הוא נסע לדרכו ובא להוציא שקיות מתא המטען, כשהשניים תקפו אותו באכזריות אל מול אמו בת ה-78 שהייתה עמו

זירת הדקירה ברחוב טבנקין בבאר שבע. איחוד הצלה
זירת הדקירה ברחוב טבנקין בבאר שבע/איחוד הצלה

שני צעירים מבאר שבע הואשמו היום (שני) שדקרו אדם לאור יום בעקבות ויכוח בכביש. כתב האישום מייחס לעידו דקל בן ה-21 ולנחמן ביטון בן ה-19 עבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות והחזקת סכין שלא כדין, ולביטון אף יוחסה עבירה של הפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו.

מכתב האישום שהגיש עו"ד עידן איבגי מפרקליטות מחוז דרום עולה כי המתלונן, תושב העיר בן 55, נסע לפני כחודש עם אמו בת ה-78. הנאשמים עצרו ברמזור אדום, במקביל למכוניתו. כשהאור התחלף לירוק, החל המתלונן בנסיעה איטית, בעוד שהצעירים עוקפים אותו מימין תוך שהם חוצים קו הפרדה רצוף. לאחר שחצו את הצומת, עקף המתלונן את רכבם של השניים, חסם את המשך נסיעתם וירד מרכבו כדי לשוחח עמם.

על פי כתב האישום, במהלך השיחה אמר המתלונן לביטון: "חבר, לא ככה עושים ולא נוסעים ככה, אם אתה רוצה לחתוך לפחות תדליק וינקר". בתגובה השיב לו ביטון: "יש לך בעיות?". המתלונן השיב בשלילה, חזר לרכבו ונסע מהמקום.

כעבור מספר דקות, בשעה 14:20, החנה המתלונן את רכבו ברחוב טבנקין בעיר, ופתח את תא המטען כדי לפרוק שקיות של קניות יחד עם אמו. השניים, שעל פי האישום עקבו אחריו, עצרו את מכוניתם לידו, וירדו מהרכב עם אדם נוסף, כשדקל נושא חפץ חד וביטון מחזיק בכלב.

לפי כתב האישום, דקל ניגש אל המתלונן ודקר אותו מספר פעמים ברגלו, ובמהלך האירוע אחד המעורבים אף דקר את האיש בבטנו. לאחר מכן אמר דקל למתלונן "תראה מה עשיתי לרגל שלך" וביקש מביטון לשחרר את הכלב לעבר המתלונן. ביטון החל לקרב ולהרחיק את הכלב מהמתלונן, שנפצע, החל לדמם וניגש לספסל סמוך. השניים נמלטו מהמקום, וכוחות ההצלה שהוזעקו לזירה פינו את המתלונן במצב בינוני לבית החולים סורוקה. זמן קצר לאחר מכן חזר דקל לזירה, ואסף את רכבו שנותר שם.

עוד עולה מכתב האישום כי לאחר שביטון הבחין בשוטרים שהגיעו לביתו, הוא נמלט ולא אותר במשך כשבועיים. בהמשך זיהו אותו שוטרים במתחם קניות בעיר, וכאשר הם נכנסו אחריו למסעדה והזדהו, הוא השליך לעברם סכין.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציין עו"ד איבגי כי קיים יסוד סביר לחשש שהנאשמים יסכנו את ביטחון הציבור. לדבריו, "השניים בחרו לנקוט אלימות חמורה בעקבות סכסוך פעוט בכביש, עקבו אחר המתלונן, הגיעו למקום שבו עצר ותקפו אותו באמצעות סכין, תוך שימוש בכלב לצורך הטלת אימה", לשון הודעת הפרקליטות.

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully