תושב הנגב בן 68 נעצר לאחר שביצע עקיפה בקו הפרדה רצוף ונמלט משוטרים שסימנו לו לעצור. סיכויו של החשוד להימלט היו קלושים, שכן באותה שעה היה בשמיים מסוק ובו מפקד ימת"א נגב - שליווה אותו מרגע ביצוע העבירה ועד מעצרו בתחנת דלק באזור רהט.
משטרת התנועה הארצית (ימת"א נגב) פעלה בשיתוף היחידה האווירית של משטרת ישראל בכבישי הדרום. במהלך הפעילות בכביש 293 הבחינו השוטרים בנהג של ג'יפ מסוג לנד קרוזר, כשהוא מבצע את עבירת התנועה המסוכנת. השוטרים סימנו לו לעצור, ובתגובה החל הנהג להימלט וירד מהכביש לשטח.
במשך זמן ממושך התנהל אחר הנהג מרדף ממעוף הציפור, כשבמקביל מדווחים הטייס והסייר המוסק על נתיב בריחתו של הנהג, לצורך הקמת מחסומים. המרדף הסתיים עם עצירתו של הנהג בתחנת דלק, שם הוא נעצר. בבדיקה ראשונית התברר כי הוא פסול לנהיגה על ידי משרד הרישוי, והוא קיבל זימון לדיון בבית המשפט כבר בסוף החודש.
צפו: מסוק משטרתי ביצע מרדף אחר תושב הנגב שעקף בקו הפרדה רצוף
עודכן לאחרונה: 22.6.2026 / 10:14
