בפעילות יזומה של בלשי יחידת מג"ן בימ"ר דרום, שהתקיימה השבוע נגד תופעות הסחר והברחת הסמים, זיהה הכוח כלי רכב חשוד שנע על כביש 1, סמוך לכניסה לעיר ירושלים, בחשד כי הוא מוביל בתוכו סמים.
בלשי היחידה, בשיתוף שוטרי ובלשי תחנת הראל ממחוז ירושלים, עצרו את הרכב, ובחיפוש שבוצע בו נתפסו כ-11 ק"ג של סם מסוכן מסוג חשיש, לצד רחפן מבצעי שעל פי החשד שימש כאמצעי להברחה בגבול המזרחי של המדינה.
החשוד, תושב פזורת ערוער בשנות ה-50 לחייו, נעצר לחקירה בימ"ר דרום. בהמשך, ובהתאם לממצאי החקירה, הוא יובא לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרו.
תופעת רחפני ההברחות: תושב הדרום נעצר עם עשרות קילוגרמים של סמים
עודכן לאחרונה: 17.6.2026 / 8:32
