במסגרת הפעילות המבצעית של שוטרי תחנת ערוער במרחב רותם, פעלו הכוחות לאיתור וסיכול עבירות אמל"ח. במהלך פעילות שבוצעה בחודש מאי האחרון (18.5.26) נעצר תושב הפזורה הבדואית בשנות ה-40 לחייו לאחר שברכבו נתפס נשק מסוג M - 16 לצד שלוש מחסניות ו-11 כדורי תחמושת בקוטר 5.56 מ"מ.
עם מעצרו פתחה תחנת ערוער בחקירה, במסגרתה ביצעו החוקרים פעולות חקירה מגוונות ואספו ראיות אשר גיבשו תשתית ראייתית נגד החשוד. בתום החקירה ביום 11.6.26 הגישה פרקליטות מחוז דרום (פלילי) כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים נגד הנאשם לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, המייחס לו עבירה של הובלת נשק והחזקת מחסניות ותחמושת שלא כדין.
ראש משרד החקירות בתחנת ערוער, פקד ארתור קוקשטל: "תפיסת נשק בלתי חוקי ומניעת הגעתו לגורמים עברייניים היא נדבך מרכזי במאבק שלנו בפשיעה ובאלימות. החקירה המקצועית שנוהלה בתחנה הובילה לגיבוש תשתית ראייתית משמעותית ולהגשת כתב אישום. המחוז הדרומי ימשיך לפעול בנחישות נגד מחזיקי ומובילי אמצעי לחימה בלתי חוקיים, במטרה לשמור על ביטחון הציבור ולהרחיק נשק מהמרחב הציבורי."
התופעה המדאיגה ממשיכה: נשק ותחמושת נתפסו ברכב בפזורה, כתב אישום נגד תושב האזור
עודכן לאחרונה: 15.6.2026 / 8:30
