ארבעה בני אדם נפצעו הלילה (ראשון) מירי ביישוב הבדואי א-סייד, ממזרח לעומר.
הדיווח על התקרית התקבל בשעה 00:32 במוקד 101 של מד"א במרחב נגב. חובשים ופראמדיקים של מד"א הגיעו לזירה בכפר שבמועצה האזורית אל-קסום, והעניקו טיפול רפואי לנער בן 16 עם פגיעה חודרת שמצבו הוגדר בינוני, ולשלושה בני אדם נוספים שמצבם הוגדר קל. בהמשך פונו הארבעה לבית החולים סורוקה בבאר שבע.
נער בן 16 נפצע בינוני מירי בנגב, עוד 3 נפגעו
עודכן לאחרונה: 7.6.2026 / 9:23
