וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחכים לכם בטרנר": אחיהם של החטופים יאיר ואיתן הורן לא מפסיק להילחם

עודכן לאחרונה: 15.10.2024 / 15:35

עמוס, אחיהם של יאיר ואיתן הורן - אוהדי הפועל באר שבע עוד מימי שער 5 - נענה לקריאה של ארגון האוהדים אולטראסאוט, וכעת הם מוכרים חולצות עם תמונתם של השניים. "נקווה שהכסף ילך למנואלה כשהם יחזרו", הוא אומר

החולצה עם תמונתם של האחים הורן. UltraSouth,
החולצה עם תמונתם של האחים הורן/UltraSouth

ארגון האוהדים של הפועל באר שבע אולטראסאוט יצא במחווה מרגשת לאוהדי הקבוצה יאיר ואיתן הורן, שנחטפו לרצועת עזה מקיבוץ ניר עוז לפני יותר משנה. הארגון החל למכור חולצות עם תמונתם של השניים, כשלצדן הכיתוב "עוד יבוא היום וניפגש - מחכים לכם בטרנר", כשהרווחים מהמכירות ילכו למאבקה של משפחת הורן ומטה משפחות החטופים, וכן להנצחת אוהדי הקבוצה שנפלו במלחמה. "בתיאום עם עמוס ומשפחת הורן היקרה, התחלנו במכירת חולצות לחיזוק המאבק להחזרת כל החטופים, שביניהם יאיר ואיתן, אוהדים ותיקים ביציע הדרומי", נכתב בהודעת הארגון.

"הפועל באר שבע, המועדון וגם האולטראס, מההתחלה הציעו את עזרתם", מספר עמוס, אחיהם של יאיר ואיתן, במבטא ארגנטינאי שאי אפשר להחמיץ. "אנחנו הולכים לכל המשחקים בארץ ובחו"ל כשאפשר, ומ-7 באוקטובר אני והילדים שלי, גלי ואריאל, מגיעים עם החולצות עם הפרצופים שלהם כדי להעלות מודעות. עכשיו האולטראס יצאו עם היוזמה הזו, אחרי שכבר עשו את ציור הקיר מול האצטדיון, זו לא פעם ראשונה שהם נרתמים".

עמוס מספר כיצד נולד הרעיון של החולצות. "דיברתי עם אחד מהאולטראסאוט, הוא שאל אותי איך אפשר לעזור, ועם עוד אוהד ותיק של המועדון, חשבנו ביחד מה אפשר לעשות והגענו ביחד לרעיון. אני כבר הדפסתי חולצות, החולצות שאני הולך איתן למשחקים, הדפסתי בשחור, בלבן, באדום. אז כשדיברתי עם האולטראס, אני רציתי להדפיס ושאלתי אותו כמה להביא, אז הוא אמר לי 'לא לא, עלינו, על חשבוננו'".

עמוס הוא האח האמצעי מבין שלושת האחים - מעליו יאיר, בן 45, ומתחתיו איתן, בן 37. "כדורגל זה החיים שלנו, זה התירוץ לטוס לחו"ל, להיפגש לעל האש לפני המשחקים, זה שיחות באמצע השבוע, אם זה משחק בית ואפשרי אז עוברים קודם בפאב של הקיבוץ ואחרי זה נוסעים לבאר שבע, אם זה משחק חוץ, אני כפר סבאי - אז רוב המשחקים יושבים קודם אצלי ואז יוצאים למגרש".

יאיר ואיתן הרן, שנחטפו לרצועת עזה. 13 באוגוסט 2024. באדיבות המשפחה
יאיר ואיתן הורן במשחק של הפועל באר שבע/באדיבות המשפחה

"אנחנו עוד מימי וסרמיל, תמיד שער 5, קצת לעודד, שיהיה אקשן. יש לנו מנוי בדרומי, לשלושת האחים, מהיום שעברנו לטרנר. אנחנו שורה 20, מצד שמאל של השוער".

האזור של הבלאגן

"הכל יחסי", הוא צוחק. "שמע, אנחנו באים מארגנטינה, אז הבלאגן פה זה בקטנה יחסית למה שהולך במגרשי הכדורגל בארגנטינה. אנחנו יושבים ליד האולטראס, אבל היינו הולכים למשחקים בלאומית אז אתה מכיר את כולם מפעם. לא תמיד היינו טרנר עם 14 אלף איש".

כשהוא נשאל על אמונות טפלות בהגעה למשחקים, עמוס צוחק ומספר כי ליאיר יש חולצת משחק קבועה, עם שמו של אליניב ברדה, איתה הוא מגיע. "פעם היה לו של סגרון, אבל היא כבר לא עולה עליו", הוא צוחק. "'באר שבע לא תרד' לפני המשחקים, עולים מאותה כניסה, אותן מדרגות, תמיד אותם מקומות, אותו סדר ישיבה - לאח שלי הגדול יש בעיות בברך אז הוא תמיד ליד המדרגה, ואז אני, ואז הקטן".

הם בטח חסרים לך גם במגרש

"בטח, בטח. אני מגיע למשחקים בגלל הילדים שלי, אני לא... אני בוהה במשחקים, הילדים שלי נהנים קצת, טוב להם קצת, אבל אני לא מצליח ליהנות מכדורגל".

מה יעשו עם הכסף ממכירת החולצות?

"נמשיך בהעלאת המודעות, מתישהו גם יהיה דגל, כמו שעשו לשי אל קנפו... אז הכסף, נקווה שיילך למנואלה כשהם יחזרו".

החולצות מוצעות למכירה בצבעים לבן או אדום. לרכישת חולצה לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully