וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ילדה שקטה, רגועה, עדינה, מדהימה": מאי דולב ממיתר נהרגה אתמול ליד משאבים

עודכן לאחרונה: 9.10.2024 / 13:16

אתמול אירעה תאונה קשה בסמוך לצומת משאבים שהובילה למותה של תושבת מיתר, מאי דולב ז"ל. "מוזר לי אפילו שאני מדברת עליה ב'הייתה' בכלל", סיפרה אמה של חברתה הטובה, "משהו שם לא מסתדר"

מאי דולב ז"ל. צילום תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א',
מאי דולב ז"ל/צילום תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

מאי דולב, תושבת מיתר, נהרגה אתמול (שלישי) בתאונת דרכים בשעות הבוקר המוקדמות בסמוך לצומת משאבים. מאי נלכדה במכוניתה לאחר תאונה במעורבות רכב מסחרי ומשאית, ומותה נקבע זמן קצר לאחר חילוצה.

בת-לי, אמה של חברתה הטובה של מאי, סיפרה על הצעירה שהכירה. "היא היתה חברה טובה של הבת שלי. הייתה אצלנו בבית, ילדה שקטה, רגועה, עדינה, מדהימה. מוזר לי אפילו שאני מדברת עליה ב'הייתה' בכלל, משהו שם לא מסתדר". לדבריה, מאז התאונה, ולאחר שנה מורכבת שעברה כמי ששרדה את הטבח במסיבת הנובה, בתה מתקשה להתאושש. "הבת שלי לא מסוגלת לדבר בכלל כרגע", אמרה.

התאונה כאמור התרחשה בשעות הבוקר המוקדמות בסמוך לצומת משאבי שדה, כאשר במוקד מד"א מתקבל דיווח אודות תאונה בין שני כלי רכב ומשאית. כשהגיעו למקום החובשים והפראמדיקים, הם גילו זירה קשה מאוד ונאלצו לקבוע את מותה. "מדובר בתאונה קשה מאוד בין שני רכבים פרטיים למשאית, עם פגיעות פח קשות", סיפר פראמדיק מד"א אוהד בסט, שהגיע לזירה. "צעירה כבת 20 הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, וסבלה מחבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הפציעה שלה הייתה קריטית ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה במקום".

  • עוד באותו נושא:
  • תאונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully