וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה לציון שבעה באוקטובר: חולקים כבוד ללוחמי האש שנפלו במהלך המלחמה

עודכן לאחרונה: 7.10.2024 / 14:51

לאורך מלחמת 'חרבות ברזל' קיפחו חייהם רבים מכוחות ההצלה והביטחון, היום קיימו בכבאות והצלה במחוז הדרומי טקס בו חלקו כבוד וזיכרון ללוחמי האש מתחנת באר שבע ודימונה שנפלו במלחמה

טקס לציון 7 באוקטובר בכבאות והצלה מחוז דרום. צילום: כבאות והצלה נגב,
טקס לציון 7 באוקטובר בכבאות והצלה מחוז דרום/צילום: כבאות והצלה נגב

הבוקר (ב'), התקיים טקס זיכרון והנצחה ללוחמי האש בתחנות באר שבע ודימונה, במהלכם חלקו כבוד וציינו את זכר הלוחמים שנפלו במלחמה. כאשר בתחנת באר שבע ציינו את האובדן של לוחם האש רועי משה הי"ד, "היה בשר מבשרה של התחנה, שנרצח בדם קר בדרכו לחגוג עם משפחתו את חג שמחת תורה. רועי היה מהלוחמים הבולטים, מקצועי, צנוע ומצחיק שתרם רבות לתחנה" כך ציינו בטקס.

במקביל נערך במרחב דימונה טקס להנצחת לוחמי האש סגן טפסר שלום צבאן ז"ל, רס"מ אריק יהודה מרציאנו ז"ל, רס"מ גיל תעסה ז"ל, רס"ר רועי משה ז"ל, סמל יבגני גלסקי ז"ל, אילן פונרנטינו ז"ל, רן פוסלושני ז"ל, משה אוחיון ז"ל, אורי רוסו ז"ל, אריק קראוניק ז"ל.

במהלך הטקס הורד הדגל לחצי התורן, הושמעו מילות הספד מרגשות לזכרם של לוחמי האש והמתנדבים שנפלו, אשר הקדישו את חייהם להגנה על חיי אזרחים ושמירה על ביטחון המדינה, תוך גילוי אומץ, מסירות, ואהבת המולדת.

"זכרם מסמן עבורנו את הדרך, מחזק אותנו להשלים כל משימה על הצד הטוב ביותר. מורשתם מחייבת אותנו לדבוק בערכים, שלאורם אנו פועלים בכל מקום שבו אנו נדרשים לפעול בזירות של חילוץ והצלה בעוז רוח וגבורה, מסירות נפש ונחישות, תוך מידת אחריות רחבה, שלצידה תחושת שליחות עמוקה".

בטקס השתתפו עובדי המטה, לוחמי האש, לזכרם של הנופלים, והאירוע התקיים בהתאם לפקודת נציב כבאות והצלה, בהובלת מפקד המרחב, מת"ח אסי לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully