וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: סבא של החיילת החטופה ממיתר במיצג למען שחרורה

עודכן לאחרונה: 7.10.2024 / 9:35

שאול לוי, סבא של נעמה לוי שנחטפה ממוצב נחל עוז ב-7 באוקטובר, רץ הבוקר ביישוב בקריאה להשבתה של נכדתו משבי חמאס. בבאר שבע קיימו פעילים מיצג מחאה בקריאה לשחרור החטופים

שאול לוי רץ במיתר למען שחרורה של נכדתו נעמה לוי משבי חמאס/עמוד הפייסבוק של שמעון פרץ, ראש מועצת מיתר

שאול לוי, סבא של החיילת נעמה לוי ממיתר, שנחטפה ממוצב נחל עוז על ידי מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר, ציין הבוקר (שני) את יום השנה לחטיפה בריצה ביישוב. לוי התייצב בבגדי ספורט ורץ לאורך שרשרת אנושית של מאות תלמיד תיכון מיתרים בקריאה לשחרורה של נכדתו, כשהוא נושא את תמונתה.

מיצג מחאה מול המשכן לאמנויות הבמה בבאר שבע. ללא קרדיט,
מיצג מחאה מול המשכן לאמנויות הבמה בבאר שבע/ללא קרדיט

במקביל, בבאר שבע הפגינו עשרות פעילים ברחבת המשכן לאמנויות הבמה, ובין היתר הפיקו מיצג מחאה אנושי בקריאה לשחרורם של כל 101 החטופים.

אירועים נוספים לציון שנה ליום הטבח מתקיימים היום ברחבי הדרום והמדינה כולה. בבאר שבע יתקיים ב-18:00 טקס זיכרון לזכר הנרצחים והנופלים באתר ההנצחה לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה, ברחוב מגידו, סמוך לבית העלמין הישן. בעירייה הזמינו את הקהל הרחב להגיע.

אתמול הודיעו המשטרה וצה"ל על היערכותם לאירועים בגזרת הנגב המערבי, שדרות ועוטף עזה - והחל משעות הבוקר נפרסו כוחות בצירים ובאזורים הרלוונטיים: כביש 232, חניון רעים, צומת תל גמה, אורים, יכיני, אופקים ושדרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully