וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הפיגוע בבאר שבע: בעומר ולהבים סוגרים שערים ומעלים כוננות

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 16:36

בעקבות הפיגוע שהתרחש מוקדם יותר היום (א') בתחנה המרכזית בבאר שבע. כאשר המפגע הוא תושב ישראלי מהפזורה הבדואית, הסמוכה לבאר שבע וישובי הסביבה. במועצות המקומיות בדרום מחליטים על שורת צעדים בהם סגירת שערים והגברת נוכחות של כוחות ביטחון למען ביטחון ושלום הציבור.

במועצה המקומית עומר מעדכנים כי בעקבות הפיגוע בבאר שבע, ובהמשך להערכת מצב שהתקיימה כעת, הוחלט כי שערי היישוב יהיו סגורים מעתה ועד ליום שלישי בבוקר. הכניסה לעומר תתבצע מרחוב תמר בלבד. עוד ציינו במועצה כי "המועצה מתגברת את הסיורים בתוך היישוב ע''י כוחות הביטחון, יחידת הג'יפים המשטרתית וצוותי משטרה נוספים. על כל עניין או חשד ניתן לפנות למוקד היישובי בטלפון: 08-6291100".

כמו כן, בישוב להבים הוחלט על הגברת האבטחה בשכר הכניסה ובהמשך לכך הוציאו עדכון ביטחון לפיו "לאחר הערכת מצב בטחונית, הוחלט כי יתוגבר מערך האבטחה בשער הכניסה הראשי בשני שומרים 24/7. כמו כן, לאור המצב, מערך הסיור ביישוב תוגבר בניידת נוספת עם אדם חמוש שיסייר בסביבת מוסדות החינוך, וההסעות לאשל הנשיא ילוו במאבטח בנסיעה הלוך וחזור. מערך האבטחה וכיתת הכוננות היישובית ערוכים לספק מענה לכל תרחיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully