וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת דרכים קשה בדרום - נקבע מותה של אישה במקום

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 8:51

לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד מגן דוד אדום אודות תאונת דרכים קשה מאוד באיזור דרום, סמוך לרוחמה. צוותי רפואה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה של אישה כבת 35

תאונה. מד"א
תאונה/מד"א

מוקדם יותר הבוקר התקבל דיווח במוקד מד"א, במרחב לכיש על תאונת דרכים בין 3 כלי רכב בכביש 334 סמוך לרוחמה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל-4 פצועים בדרגות פציעה שונות. לאחר בדיקות רפואיות חובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו הצוותים לקבוע את מותה של אישה כבת 35 ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח סורוקה, 3 פצועים כבני 40 במצב בינוני עם חבלות בגופם.

פראמדיק מד"א יובל שטמן, חובש בכיר במד"א בועז צברי וחובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א יניב בן-יוסף סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בין 3 כלי רכב. הגענו למקום בכוחות גדולים וראינו שמדובר בתאונת דרכים עם 4 נפגעים. אישה כבת 35 הייתה לכודה באחד הרכבים כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מחבלה רב מערכתית. ביצענו בה בדיקות רפואיות אבל הפציעות שלה היו קשות ונאלצנו לקבוע את מותה במקום. בנוסף, היו עוד 3 פצועים שהיו בהכרה מלאה ונפצעו באורח בינוני. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם באמבולנסים של מד"א לבית החולים כשמצבם יציב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully