וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתרחבים: הזדמנות של תושבי הדרום להתברג בחברה המובילה מחצרים

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 7:25

יום ראיונות נטפים בשיתוף לאודר. צילום : לאודר,
יום ראיונות נטפים בשיתוף לאודר/צילום : לאודר

מתרחבים עם כוח אדם דרומי: חברת ההשקייה מחצרים - 'נטפים' בשיתוף מרכז לאודר לתעסוקה בנגב, ערכו במרכז לאודר בנגב יום ראיונות מיוחד במסגרתו הציעו מגוון הזדמנויות תעסוקה למועמדים בתחומי האלקטרוניקה והנדסת חשמל, שיצטרפו לכוח העבודה החדשני והמתרחב של 'נטפים'. יום הראיונות המרוכז במרכז לאודר שימש כמתווך ומגשר בין חברת 'נטפים' למועמדים אקדמאיים בעלי כישרון בתחום. בחברה מציינים כי רק לאחרונה לקחו חלק בכנס המעסיקים להייטק ולתעשייה הגדול בנגב שנערך החודש בשיתוף מרכז לאודר בנגב והתאחדות התעשיינים מרחב דרום.

חן בן אבו רכז הגיוס של חברת נטפים מסר: "שמחנו לקחת חלק ולחזק את שיתוף הפעולה עם מרכז לאודר. אנחנו גאים בשיתוף פעולה זה המסייע לנו לאתר את הכישרונות הבולטים בתחום האלקטרוניקה והנדסת החשמל בנגב. החיבור עם צעירים אקדמאים באזור הוא חיוני להמשך הצמיחה והחדשנות של חברת נטפים. אנחנו מצפים לאירועים נוספים בהמשך".

קרן כהן מנהלת מרכז לאודר לתעסוקה בנגב אמרה: "אנחנו שמחים לקחת חלק בכל הזדמנות המתווכת בין צעירים אקדמאים לחברות גדולות ומובילות בנגב. הקשר והחיבור עם חברת נטפים הוא חלק בלתי נפרד מהחזון שלנו לקדם את התעסוקה והפיתוח האזורי בנגב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully