וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוחות הביטחון בכוננות לחגים בבאר שבע וישובי הנגב

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 0:26

כוחות המשטרה במרחב נגב של המחוז הדרומי מעלים את הכוננות לקראת חגי תשרי תשפ"ה ובתוך כך נמשכת השלמת ההיערכות המשטרתית לקראת יום הכיפורים ואירועי חג הסוכות

היערכות המשטרה לקראת חגי תשרי/משטרת ישראל

ברקע המצב הבטחוני המתוח והאירועים באיזור הדרום, בשבועות האחרונים ביצעו כוחות הביטחון הכנות, תיאומים ואישורי תכניות שנערכו בהובלת מפקד המרחב תנ"צ אפי שימן עם סגל הפיקוד הבכיר של המרחב, תחנות המשטרה וכלל המערכים המבצעיים הפועלים בגזרה. ההיערכות נעשתה תוך התמקדות בעיבוי מערכים במקומות ציבוריים, בתי כנסת, בתי עלמין, מקומות בילוי, מסחר ומוסדות החינוך, בהתאם למדיניות שהתווה מפקד המחוז - ניצב אמיר כהן.

כמו כן, תחנת באר שבע, בשיתוף יחידות האכיפה והביטחון של העירייה וכוחות מג"ב, צפויים לאורך כל החגים לפעול יחד למתן מענה מהיר לכל אירוע שמדווח, סיכול ואכיפת פעילות פלילית, שמירה על הסדר הציבורי, טיפול בעבירות "איכות חיים" ומטרדי רעש, ומתן שירותי משטרה מיטביים לכלל התושבים.

במקביל לנוכחות המשטרתית, ייערכו סיורים ונחשולי ביטחון באמצעות ניידות ואופנועים בסיוע מתנדבים תוך שילוב מוקדי ביטחון עירוניים, במטרה לאתר כל אירוע חריג ולחזק את הביטחון האישי ותחושת הביטחון של אזרחי ותושבי העיר במרחב העירוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully