וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב נתיבות בן 20 הואשם בעבירות מין בקטינות ברשתות החברתיות

עודכן לאחרונה: 1.10.2024 / 15:24

בצלאל עזיזי מואשם בעבירות של גרם אינוס, סחיטה באיומים, מעשים מגונים ובעילה אסורה בהסכמה. את המעשים ביצע לפי כתב האישום בארבע קטינות, שלוש מהן מתחת לגיל 14 ואחת בת פחות מ-16

תושב נתיבות בן 20 הואשם אתמול (שני) בעבירות מין בארבע קטינות, שלוש מהן מתחת לגיל 14 ואחת בת פחות מ-16. כתב האישום מייחס לבצלאל עזיזי עבירות של גרם אינוס, סחיטה באיומים, מעשים מגונים ובעילה אסורה בהסכמה.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד רננה לוי מפרקליטות מחוז דרום, עזיזי פנה לקטינות באמצעות חשבונות בוואטסאפ, טיקטוק וסנאפצ'אט, הפנה אליהן התייחסויות והצעות חוזרות בעלות אופי מיני, ביקש מהן שישלחו לו תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני ושלח להן תמונות וסרטונים של איבר מינו ותכנים פורנוגרפיים נוספים.

"בחלק מהמקרים, נענו הקטינות לבקשותיו של הנאשם, ובהתאם להנחיותיו שלחו סרטונים וניהלו שיחות וידאו בעלות אופי ותוכן מיני. כאשר לא שלחו לו את מה שביקש, איים עליהן כי יפיץ תמונות ששלחו לו בהתכתבויות קודמות", לשון הודעת הפרקליטות.

לפי כתב האישום, באחד המקרים שלח עזיזי לקטינה יותר מ-100 תכני פורנוגרפיה וביקש ממנה סרטונים שלה בעירום ותכנים נוספים. הקטינה שלחה לו, והוא שלח לה סרטונים ותמונות של איבר מינו, תוך ששמר את הסרטונים שלה והשתמש בהם על מנת לאיים עליה.

במקרה נוסף, פנה עזיזי לקטינה בת 13 ואיים עליה שאם לא תשלח לו תמונות עירום הוא יפגע במשפחתה. הקטינה נבהלה ושלחה לו תמונות של נשים שמצאה באינטרנט, אך לאחר איומים חוזרים שלחה לו תמונות של החזה שלה. עזיזי צילם את התמונות, ואיים עליה שיפיץ אותן אם לא תשלח לו תמונות עירום נוספות.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully