וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מתכוונים להתמודד בעיריית באר שבע עם משבר האקלים?

עודכן לאחרונה: 30.9.2024 / 9:47

עיריית באר שבע מציגה את המדיניות בנושא משבר האקלים ואנרגיה מקיימת. צילום: עיריית באר שבע,
עיריית באר שבע מציגה את המדיניות בנושא משבר האקלים ואנרגיה מקיימת/צילום: עיריית באר שבע

במסגרת הכנס השנתי ה-52 של מדע וסביבה שהתקיים בשבוע שעבר באוניברסיטת בן גוריון, הציגה העירייה את המדיניות במשבר האקלים והאנרגיה. במסגרת בדיון שעסק במשבר האקלים ואנרגיה מקיימת בעיר ובכפר, ציין ראש העיר, רוביק דנילוביץ', את האתגרים החשובים של תכנון ופיתוח מקיים של העיר באר שבע.

במעמד זה, דיבר פרופסור עדי וולפסון, המשמש כיועץ העירייה לנושא סביבה וקיימות, על חשיבות העיקרון שבו יש להתייחס לעיר כסביבה כמקום ללא גבולות וממודל של עיר למודל עבור אנשים.

רונית איבגי, מנהלת הקיימות העירונית הציגה בכנס את מדיניות העירייה בנושא משבר האקלים ואנרגיה מקיימת והציגה מספר דוגמאות לפרויקטים קיימים ועתידיים, לדוגמא: התקנת פאנלים סולריים, עמדות טעינה, אגירה, פיילוט לשכונה חכמה ותוכנית היערכות למשבר האקלים.

''חשוב להבין שהמשבר הינו אקו-אקלימי, מכיוון שהוא משפיע גם על מגוון המינים הביולוגי, ומתוך תפיסה זו עיריית באר שבע, מתייחסת לשטחים הפתוחים בעיר ''כבית גידול'' מלאכותי, שבו משולבת צמחייה צופנית לטובת המאבקים ומקורות המים המלאכותיים הקיימים בעיר כגון: פארק נחל באר שבע, פארק הילדים המשמשות כמקור מים לטובת ציפורים חרקים ואולי אף יונקים'' אמרה איבגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully