וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל 1.5 ק"ג סמים מסוכנים נתפס ברחוב מרכזי באר שבע

עודכן לאחרונה: 29.9.2024 / 10:33

אמש, במהלך פעילות של השיטור העירוני בבאר שבע, נעצרו שני חשודים שהחזיקו ברכבם מעל 1.5 ק"ג סמים מסוכנים. היום הם יובאו לדיון בבית משפט השלום בבקשה להאריך את מעצרם.

שקי קנאביס שנתפסו. דוברות משטרת ישראל
שקי קנאביס שנתפסו/דוברות משטרת ישראל

אמש פעלו צוות השיטור העירוני מבאר שבע, נגד תופעות של בריונות בכביש וזיהו כלי רכב שנסע בשדרות רגר, בסמוך לקניון הנגב, כשמתוך הרכב נשמע רעש בלתי סביר, המהווה מטרד לציבור. השוטרים פעלו לעצור את הנהג והחלו לערוך ברכבו חיפוש, בבדיקה של הפקח העירוני ושוטרת הסיור נתפס בתוך כלי הרכב סמים מסוכנים מסוג קנאביס במשקל של מעל 1.5 ק"ג.

נוסעי הרכב, שני צעירים תושבי היישוב שגב שלום, נעצרו לחקירה בתחנת באר שבע ובסיומה, על בסיס חומר הראיות שנאסף נגדם, היום הם יובאו לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרם.

במשטרה מציינים כי "תפיסה זו התאפשרה אודות לשיתוף הפעולה בין המשטרה ועיריית באר שבע בה מופעלים כל העת מערכי האכיפה העירוניים, ביניהם יחידת השיטור העירוני. יחד נמשיך לפעול באזור העיר והסביבה במטרה לתת מענה אפקטיבי ומהיר לרווחת תושבי העיר בטיפול בעבירות "איכות חיים", אלימות והתנהגות אנטי-חברתית ובכך משפיע על צמצום האלימות במרחב הציבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully