וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה המהלך שיעניק ביטחון לתושבי שכונת הפארק?

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 8:52

השבוע (ב'), התקיים טקס חניכת מבנה השיטור העירוני החדש בשכונת הפארק בבאר שבע.

טקס חניכת מבנה השיטור העירוני החדש בפארק נחל באר שבע. דוברות משטרת ישראל
טקס חניכת מבנה השיטור העירוני החדש בפארק נחל באר שבע/דוברות משטרת ישראל

השבוע (ב'), התקיים טקס חנוכת מבנה השיטור העירוני החדש, בשכונת פארק הנחל בבאר שבע. אך האם זה מה שיוביל לתחושת ביטחון בקרב תושבי השכונה? מנתונים שמציגים במשטרה עולה כי מתחילת שנת 2024 ישנה ירידה בפשיעה בעבירות רכוש בהיקף של 40% ביחס לשנה שעברה בעיר באר שבע ובמקביל ישנה עלייה באפקטיביות וסיכויי העבריין להיתפס ולעמוד לדין ביחס לשנה שעברה, ובכך לצמצם את תופעות הפשיעה באזור. לתושבי נותר לקוות שמגמה זו תמשיך ותתקיים גם בשכונת המגורים שלהם.

בטקס נכחו סגן מפקד מרחב הנגב- נצ"מ אבי לוי, מפקד תחנת באר שבע- נצ"מ שלומי דראי, ר' עיריית באר שבע- מר' רוביק דנילוביץ', רב המחוז הדרומי- רפ"ק ראובן כמיל, שוטרים ונכבדים נוספים. כמו כן, רב המחוז הדרומי, רב פקד ראובן כמיל, קבע את המזוזות בפתח נקודת השיטור, נתן את ברכתו ונשא תפילה להחלמתם המהירה של פצועי המלחמה וחזרתם של כלל החטופים בשלום ובמהרה.

במשטרה אומרים כי "תפקידו של מערך האכיפה, המשלב כוחות שיטור ופיקוח עירוני, הוא לממש את יעדי האכיפה העירוניים, לחזק את הביטחון האישי ותחושת הביטחון של תושבי העיר ומבקריה במרחב העירוני, ולהוות דוגמא ומופת לשיתוף קהילה עם המשטרה. שיתוף הפעולה הפורה בין העירייה ויחידת השיטור העירוני מהווה מכפיל כוח משמעותי במתן מענה אפקטיבי ומהיר לרווחת תושבי העיר בטיפול בעבירות "איכות חיים", אלימות והתנהגות אנטי-חברתית ובכך משפיע על צמצום האלימות במרחב הציבורי".

עוד מציינים כי "מרחב הנגב של המחוז הדרומי מנהל כל העת מאבק נחוש ובלתי מתפשר בפשיעה ובפרט במחוללי הפשיעה, הבריונות והאלימות. באזור הדרום פועלים מגוון יחידות מיוחדות, כוחות ואמצעים משטרתיים. בהתאם מבוצעת באזור כל העת פעילות מבצעית משטרתית, שתכליתה מתן מענה לכל אירוע שמדווח, סיכול ואכיפת פעילות פלילית, שמירה על הסדר הציבורי תוך מתן שירותי משטרה מיטבים לכלל התושבים במטרה לאפשר חיי קהילה בטוחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully