וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלימות, ירי והחזקת אמל"ח - שלושה חשודים מהפזורה נעצרו

עודכן לאחרונה: 22.9.2024 / 16:40

שלושה חשודים שהיו מעורבים באירוע אלימות וירי בפזורת אבו ג'ודה בנגב נעצרו. על פי החשד הרקע הוא סכסוך פלילי על קרקעות בין 2 פלגים מאותה משפחה

מעצרם של חשודים שהיו מעורבים באירוע אלימות וירי בפזורת אבו ג'ודה/משטרת ישראל

אמש, נפתחה חקירה על ידי שוטרי המחוז הדרומי מתחנת ערוער של מרחב הנגב, זאת בעקבות דיווח שהתקבל על אירוע אלימות מלווה בירי בסמוך לפזורת תל ערד. במהלך האירוע נפצעו מירי 2 גברים באורח קשה ושני גברים נוספים נפצעו באורח בינוני מאירוע אלימות, כשבהמשך הם פונו על ידי צוות מד"א לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי "סורוקה".

עם קבלת הדיווח כוחות משטרה של תחנת ערוער במרחב הנגב ומז"פ הגיעו מיד למקום, איתרו זירה והחלו לאסוף ראיות וממצאים נוספים במטרה לאתר את החשודים המעורבים באירוע. על פי החשד הרקע הוא סכסוך פלילי על קרקעות בין 2 פלגים מאותה משפחה.

בלשי התחנה שפעלו במקום בסיוע לוחמי יואב ושוטרי תחנת ב"ש ומג"ב הצליחו השוטרים במהלך הלילה לאתר 3 חשודים מעורבים, תושבי פזורת אבו ג'ודה שבנגב, כשחלקם נפצעו במהלך האירוע, וביצעו את מעצרם שעות ספורות מקרות האירוע. בנוסף, איתרו השוטרים את כלי הרכב ששימשו את החשודים והם נגררו לתחנה במסגרת הליך החקירה וחילוטם.

החשודים נעצרו לחקירה בתחנת ערוער של מרחב הנגב, ובסיום חקירתם ועל בסיס חומר הראיות שייאסף נגדם הם יובאו היום לדיון בפני בית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully