וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמר זנדברג מאוניברסיטת בן גוריון נבחרה ליו"ר ארגון הגג של ארגוני הסביבה בישראל

עודכן לאחרונה: 19.9.2024 / 17:38

יחד עם השרה לשעבר זנדברג מכהנים בוועד של ארגון "חיים וסביבה" שלושה נציגים נוספים של האוניברסיטה

תמר זנדברג, ראשת המכון הלאומי למדיניות אקלים וסביבה באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, נבחרה לכהן כיושבת הראש של "חיים וסביבה", ארגון הגג של ארגוני הסביבה בישראל. יחד איתה מכהנים בוועד שלושה נציגים נוספים מבן-גוריון: פרופ' רז ילינק, סגן נשיא האוניברסיטה והדיקן למחקר ופיתוח, פרופ' נדב דוידוביץ, ראש המחלקה לבריאות הציבור, וד"ר אבנר גרוס מבית הספר לקיימות ושינויי אקלים בבן-גוריון.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


מטרת הארגון היא להגבירת את יכולת ההשפעה של התנועה הסביבתית בישראל באמצעות תמיכה בפעילות הארגונים וההתארגנויות הסביבתיות, הגברת שיתופי הפעולה בתוך התנועה הסביבתית ומחוצה לה, וחיזוק ייצוג התנועה בגופי הממשל. בין ההצלחות שנרשמו לזכות הארגון: צמצום דרמטי של בנייה על חופים, שמירה על שטחים פתוחים, הסטת כספי השקעות מחברות מזהמות ושינויי חקיקה.

המכון שבראשו עומדת זנדברג, לשעבר השרה להגנת הסביבה, שם כאחת ממטרותיו את הצורך לשקם את הנגב המערבי לאחר אירועי 7 באוקטובר. לאורך 20 שנות פעילותה הפוליטית של זנדברג היא קידמה מדיניות סביבתית ואקלימית,כשתחת כהונתה אימצה הממשלה את חוק האקלים, נקבע יעד אפס פליטת גזי חממה נטו עד 2050, והושקעו משאבים בפתרונות קיימות מבוססי טבע, טכנולוגיית אקלים וחדשנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully