וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח ברהט: גבר כבן 50 נורה למוות

עודכן לאחרונה: 16.9.2024 / 11:25

האלימות בחברה הבדואית ממשיכה להשתולל, גם לאור יום: צוותי רפואה הגיעו למקום וקבעו את מותו של האיש, שנפצע מירי בשכונה 26 בעיר

רצח ברהט. צילום: איחוד הצלה,
רצח ברהט/צילום: איחוד הצלה

גבר בשנות ה-50 לחייו נורה למוות הבוקר (שני) ברהט. על פי המשטרה, הרקע לאירוע הוא על פי החשד סכסוך פלילי בין משפחות.

המשטרה פתחה בחקירה בעקבות דיווח שהתקבל לפני זמן קצר אודות אירוע ירי בעיר, שבמהלכו נורה הגבר ומותו נקבע על ידי צוות מד"א שהגיע למקום. פראמדיקית מד"א היא אלעיאסה סיפרה: "כשהגענו למקום הובילו אותנו אל גבר ששכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעה חודרת בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצו לקבוע את מותו". חובשי איחוד הצלה מוחמד אלעוברה וכרים אבו שהאב מסרו כי "למרבה הצער, בתום מאמצי ההחייאה, נקבע מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

כוחות משטרה של תחנת רהט והמחוז הדרומי הוזעקו למקום, איתרו זירה בשכונה 26 בעיר והחלו לבצע פעולות חקירה במקביל למאמצים לאתר חשודים מעורבים באירוע.

נזכיר, כי רק בסוף השבוע האחרון פעלו שוטרי משטרת ישראל מהמחוז הדרומי, בגזרת רהט כאשר אז עצרה המשטרה חשוד בירי ב-M16 בעיר. כמו כן, אכפה המשטרה בעיר גביית חובות לרשויות בשווי 800 אלף שקל, השיתה קנסות בגין אחסון מזהם והשלכת פסולת מזהמת במקום ציבורי, ואיתרה 20 בתי עסק שצרכו חשמל באופן לא חוקי.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • רהט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully