וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש מועצת עומר פנה לבן גביר: טפל מיד בירי מהיישובים הסמוכים

עודכן לאחרונה: 15.9.2024 / 14:54

"ידוע לנו כי הערכות המשטרה מדברות על כ-40 אלף כלי נשק שמסתובבים חופשי מסביב לעומר", כתב בדש לבן גביר, "ברור לכולנו כי המצב כפי שהוא היום לא יכול להימשך יותר"

ראש מועצת עומר ארז בדש פנה בתחילת החודש לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בדרישה לטפל באופן מיידי באירועי הירי החמורים מהיישובים הסמוכים לעומר. "המצב כפי שהוא כיום לא יכול להימשך", כתב בדש.

הוא סיפר כי "בשנים האחרונות סובלים תושבי עומר מאירועים רבים של ירי מהיישובים הסמוכים, אשר מסתיימים לא פעם בפגיעות בבתי התושבים, מציאת קליעים בחצרות הבתים ובגילוי של חורים ופגיעות ברכבים. מדובר במצב מסוכן אשר פוגע ומסכן לא רק את ביטחונם האישי של תושבי ותושבות עומר, אלא גם פוגע בראש ובראשונה בתושבים החיים באותם יישובים שמהם מתבצע הירי, שרובם הגדול מתנגדים לתופעה הזאת אך אינם יכולים לצאת נגדה".

בדש פנה לשר בבקשה שייתן למשטרה את כל הכלים האפשריים לביצוע "טיפול שורש", כדבריו, למיגור אירועי הירי, כולל מבצעים לאיסוף נשק, וקיום מעקבים ותצפיות לאיתור ירי.

"ידוע לנו כי הערכות המשטרה מדברות על כ-40 אלף כלי נשק בלתי חוקיים אשר מסתובבים חופשי מסביב לעומר", כתב בדש. "ברור לכולנו כי המצב כפי שהוא היום לא יכול להימשך יותר. בתור ראש המועצה אני מחויב לשמירה על ביטחון התושבים, ובכוונתי לעשות כל מה שאני יכול במסגרת הכלים שיש בידי. אני מקווה שהשר בן גביר יתייחס ברצינות לפנייתי ויסייע לנו לטפל בבעיה באופן יסודי".

רק בסוף השבוע נעצר ברהט תושב העיר שביצע ירי ב-M16. בשבוע שעבר בוצע ירי בתל שבע, ממנו נהרג גבר בשנות ה-300 לחייו ומותו נקבע בבית החולים סורוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully